مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت:مصرف درست و بهینه گاز در تمامی بخش ها در روزهای سرد سال قطعا در کنار برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شرکت گاز استان کرمان ضروری است.
کد خبر: ۱۳۴۳۳۷۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛منوچهر فلاح،بیان کرد:این شرکت تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از قطعی گاز در فصول سرد سال انجام داده و امیدواریم سایر بخش ها نیز با مصرف بهینه گاز در کنار ما باشند.

مدیرعامل شرک گاز استان کرمان گفت:اولویت ما تأمین انرژی بخش خانگی است و یقیناً با همراهی مردم عزیز استان،گازصنایع و نیروگاه ها نیز تامین خواهد شد.

وی افزود:استفاده از تجهیزات مناسب در همه ی بخش ها اعم از صنعتی، نیروگاهی و خانگی قطعا کمک بزرگی به مصرف بهینه و در نتیجه تامین گاز استان می کند،بنابراین ازهمشهریان عزیز خواستاریم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند تا به لطف خدا در فصول سرد، محدودیت مصرف برای صنایع و نیروگاه ها اعمال نشود.

فلاح بیان کرد:تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها و تأسیسات،رسیدگی به درخواست مشترکین ثبت نام شده در طرح بهینه سازی موتورخانه ها از جمله اقدامات با ارزشی است که توسط شرکت گاز استان کرمان در حال اجراست تا دغدغه ای در خصوص  فصل سرد سال وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شروع فصل سرما با لزوم بکارگیری وسایل گاز سوز و استفاده از وسایل گرمایشی همراه است،افزود:از هم استانی های عزیز خواهشمندیم با رعايت نکات ایمنی از بروز حوادث ناگهانی جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در پایان گفت:برنامه ریزی دقیق،بهینه سازی سیستم های انرژی،رفع مشکلات موتورخانه ها و بسیاری از اقدامات دیگر وظایفی بوده که شرکت گاز استان کرمان با تمام قدرت سعی در انجام آنها داشته است،اما این عوامل بدون شک همکاری مردم و سایر بخش ها را می طلبد که امیدواریم بتوانیم با رعایت نکات ایمنی و موارد مرتبط با مصرف بهینه سوخت توسط آنها زمستان آرامی را پشت سر بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها