در دومین حادثه تیراندازی طی یک هفته اخیر رخ داد؛

یک کشته و ۷ زخمی در دانشگاه ایالتی در آمریکا

وقوع حادثه تیراندازی در دانشگاه ایالت «لوئیزیانا» پس از گذشت تنها چند روز از وقوع حادثه ای مشابه که یک کشته برجای گذاشت، این بار نیز جان یک نفر را گرفت و هفت تن دیگر را زخمی کرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۸۲۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، پلیس ایالت «لوئیزیانا» در آمریکا اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در دانشگاه «گرامبلینگ» در این ایالت، یک نفر کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

تیراندازی مذکور درست یک هفته پس از واقعه‌ای مشابه در همین دانشگاه روی می‌دهد که در آن نیز یک فرد دیگر جان خود را از دست داده بود.

همچنین در زمان وقوع این حادثه تیراندازی، رویداد دیدار دانشجویان قبلی این دانشگاه در حال برگزاری بوده است که افراد حاضر در این گردهمایی به علت وقوع تیراندازی مجبور به پناه گرفتن در گوشه و اطراف شدند.

پلیس لوئیزیانا همچنین اعلام کرد که در حال تحقیق و بررسی این حادثه است.

آزادی حمل سلاح گرم در آمریکا عامل اصلی بروز چنین حوادثی در این کشور است به طوری که روزانه خبر‌های متعددی از تیراندازی با سلاح گرم و کشتار در ایالت‌های مختلف این کشور در صدر اخبار رسانه‌ها منتشر می‌شود و این در حالی است که لابی قدرتمند سازندگان اسلحه در آمریکا اجازه نمی‌دهد تا تغییری در این قانون به وجود بیاید.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، ایالات متحده به تازگی بالاترین افزایش میزان قتل و کشتار را در تاریخ معاصرش ثبت کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها