مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت به‌کارگیری همه ظرفیت‌های اقتصادی کشور برای رفع مشکلات جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۸۲

به گزارش چام جم آنلاین همدان، حمید سیفی در دیدار با مدیر امور شعب بانک مسکن استان همدان با بیان اینکه دید مثبت شما برای خانه دار کردن جواتان قابل تحسین و تقدیر است، گفت: باید ضروریات زندگی جوانان و اقشار مختلف جامعه در کشور فراهم شود تا دغدغه ای برای ازدواج و فرند آوری باقی نماند.
وی با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری همه ظرفیت‌های اقتصادی کشور برای رفع مشکلات جوانان و اقشار مختلف جامعه در حوزه مسکن، گفت: امیدواری بتوانیم راهکارهای مشترک برای توسعه روابط فی‌مابین در راستای توسعه همکاری‌های لازم در این زمینه ایجاد کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با باید بر اینکه بسیار اقداماتی وجود دارد که بدون اطلاع‌رسانی شفاف و گسترده برای جامعه هدف مغفول می‌ماند، گفت: آمادگی داریم تا نحوه ارائه تسهیلات مسکن به جوانان را در قابل نشست مشورتی و هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم‌نهاد با حضور کارشناسان شما مطرح کنیم.
وی با بیان اینکه باید این موضوع را به‌صورت گسترده اطلاع‌رسانی کنیم، گفت: امروز اخبار امیدبخش برای جوانان در کشور نیاز اساسی است تا از روزمرگی و بی‌انگیزگی‌ها به سبب مسائل مختلف نجات پیدا کنند.
در ادامه این نشست مجید امیری، مدیر مور شعب بانک مسکن استان همدان با اشاره به وجود 24 میلیارد و 500 میلیون تومان منابع بانک مسکن در استان همدان، گفت: در حال حاضر دوبرابر منابع موجود به متقاضیان محترم خرید، احداث، تبدیل به احسن مسکن تسهیلات ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های متنوع و متعددی برای سنین مختلف جامعه جوانان و ورزشکاران استان با شرایط مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم این همکاری‌ها و همراهی‌ها موجب کاهش دغدغه جوانان برای ازدواج شود و سن ازدواج نیز کاهش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها