کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رئیس هیات فوتبال استان بوشهر را به دلیل درگیری با نماینده سازمان لیگ توبیخ کرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۰۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، در شرایطی که طی ماه های گذشته بحث چند شغله بودن امیر حسین محتشم به عنوان رئیس کمیته فوتبال ساحلی، رئیس هیات فوتبال بوشهر و مدیر کل استاندارد استان البرز بارها مطرح شده حالا خبر می رسد این فرد مسئول به عنوان یکی از عوامل بی نظمی در جریان مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توبیخ شده است.

ماجرا از این قرار است که امیر حسین محتشم به دلیل تخلفات و درگیری با نماینده سازمان لیگ در آخرین  بازی تیم شاهین بندر عامری با میلادمهر تهران از مسابقات لیگ دسته دوم کشور توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تخفیف توبیخ کتبی شده و توصیه شده از این پس نسبت به وظایف خود آگاه و در چارچوب قانون عمل کند.

لازم به ذکر است اگر تخلفات صورت گرفته در بازی اشاره شده توسط افراد دیگری صورت می گرفت قطعا جریمه های سنگین تری همراه با محرومیت در نظر گرفته می شد اما سوال اینجا است چرا یک مقام مسئول که خودش در فدراسیون فوتبال پست مدیریتی دارد باید در جریان یک مسابقه با نماینده سازمان لیگ درگیر شود؟

اینکه فدراسیون فوتبال چرا تنها به یک توبیخ در مورد چنین فردی بسنده کرده و این ذهنیت به وجود می آید که آیا اگر فردی دیگر چنین خطایی را با مرتکب می شد چنین جریمه ای برای او در نظر می گرفتند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها