گفت‌وگو با حسین شمس از جام جهانی تا تغییرات در تیم ملی فوتسال

این تیم قهرمان آسیا هم نمی‌شود!

حسین شمس و انتقادهای تند از ناظم‌الشریعه. او از اشتباهات بزرگ کادر فنی حرف می‌زند و البته آینده‌ای که خیلی روشن نیست.
کد خبر: ۱۳۴۲۶۹۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، به بهانه پایان جام جهانی و ناکامی ایران در این رقابت‌ها با سرمربی سابق تیم ملی حرف زدیم. او نکاتی را مطرح می‌کند که جای تامل دارد.

 می‌شد پیش‌بینی کرد تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد

با توجه به این‌که تیم هیچ پشتوانه‌ای نداشت و حدود شش سال بود که اصلا دست‌نخورده بود، می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که تیم در جام جهانی نتیجه نمی‌گیرد. در ابتدا گفتند گروه ما گروه مرگ است اما همه دیدند حتی زهرمار هم نبود و تیم‌های ضعیفی حاضر بودند. من به آینده بسیار بدبین هستم. متاسفانه ما نه تنها در جام جهانی خیلی بد نتیجه گرفتیم بلکه ابهت تیم هم شکست. با توجه به این‌که ۹۰ درصد تیم باید عوض شود مربی جدید تیم ملی باید از صفر شروع کند در‌حالی‌که در هیچ کجای دنیا این‌گونه نیست.

 این تیم قهرمان آسیا هم نمی‌شود

نه تنها یک لشکر شکست خورده‌ایم بلکه حتی بازیکن جانشین هم نداریم. باید ۱۲ بازیکن جدید را انتخاب کنیم تا آنها تجربه‌اندوزی کنند، بین‌المللی شوند که این کار سختی است و ممکن است جام ملت‌ها را به همین دلیل از دست بدهیم. با شرایط فعلی من مطمئن نیستم که تیم بتواند قهرمان آسیا شود. سرمربی آینده برای ساخت تیم جدید باید زجر زیادی بکشد.

 شنیده‌ام سرمربی در تمرین، لایو اینستاگرام رفته است!

وقتی ما تمام نیمه‌دوم‌ها را باختیم باید ببینیم که چه اتفاقی افتاده است. یکی از بازیکنان مصاحبه کرده و گفته که وقتی تیم مشغول تمرین بوده، سرمربی در اینستاگرام لایو رفته است. یعنی همه‌چیز را شوخی گرفته و جدی نبوده است. متاسفانه همراه تیم هم هیچ شخص فنی اعزام نشده که این مسائل را گوشزد کند. قطعا اگر بزرگ‌تر کنار تیم بود به‌عنوان یک مشاور به سرمربی تذکر می‌داد و می‌پرسید که چرا وقت تمرین، لایو می‌گیری؟!

 سرمربی تیم ملی نمی‌شوم

من اصلا راغب نیستم که این کار را انجام بدهم؛ چرا که آن‌قدر جوان خوب هست که اصلا نوبت به من نمی‌رسد. مربی که جوان باشد؛ مدرک گرفته باشد و در لیگ امتحان پس داده باشد بهترین گزینه هدایت تیم ملی است.
گفت و گو از : مازیار فیروزی  
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها