مدیرکل بازرسی استان ایلام از تشکیل هفت پرونده کیفری برای افراد متخلف در ادارات استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۲۲۸۴
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مهدی اصلانی در نشست خبری اظهار کرد: سازمان بازرسی علاوه بر محدودیت منابع، نیروی انسانی کارشناس، اقتضاعات خاص استان و شیوه مدیریت اجرایی برخی سازمان‌ها، ملزم به رعایت چارچوب وظایف قانونی خود است.

مدیرکل بازرسی استان با اشاره به لزوم اولویت رسیدگی به مشکلات و مسائل کلان استان اظهار داشت: نظام برنامه ریزی ایجاب می‌کند، سازمان بازرسی به مسائل و موضوعات کلان استان که از اهمیت ویژه ای برخوردارند ورود کرده، تا سطح تاثیر گذاری آن بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ حوزه مختلف کاری در استان برای همکاران با هدف نظارت تعریف شده است، افزود: در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است.

اصلانی تصریح کرد: همراهی خوبی بین سازمان بازرسی و دستگاه‌های دولتی در استان وجود دارد، دنبال شفافیت و ایجاد اتاق شیشه‌ای با هدف نظارت عمومی هستیم که رسانه‌ها در این راستا می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

وی افزود: بازرسی کل استان وظیفه نظارت عالی بر اجرای صحیح قوانین و مقررات و نظارت بر حسن جریان امور در دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارد.

مدیرکل بازرسی استان ایلام اظهار کرد: در شش ماهه ابتدایی سال جاری تعداد هفت فقره پرونده کیفری برای متخلفان تشکیل شده است.

اصلانی افزود: سال گذشته برای ۷۲ نفر از متخلفان، محکومیت اداری صادر شده است، همچنین سال گذشته ۲۹۴ میلیارد ریال از طلب‌های معوق سیستم بانکی وصول شده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها