هتل کارن یکی از هتل های 3 ستاره شهر است که اخیراً به بهره برداری رسیده است. این هتل مشابه بسیاری از هتل های دیگر شهر در خیابان امام رضا واقع شده است. همانطور که می دانید خیابان امام رضا به دلیل مرکز بودن انواع هتل ها با درجه های مختلف در آن شهرت دارد.در حقیقت ، مسافران این هتل در کمتر از 15 دقیقه پیاده روی در حرم خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۴۲۲۴۸
رزرو هتل مشهد در بهترین هتل های قیمت مناسب با سفرهای گالیور
 
از سوی دیگر ، شما همچنین به بازار رضا ، معروف ترین مرکز خرید شهر نزدیک هستید.واضح است که این دسترسی آسان و سریع می تواند یک مزیت عالی برای کسانی باشد که به خرید انواع سوغاتی اهمیت می دهند.علاوه بر این ، بیمارستان سینا به عنوان یکی از مراکز درمانی خوب نیز نزدیک هتل کارن است. به طور کلی ، امکانات بسیار خوب و کامل آماده خدمت رسانی به شما و ایجاد یکی از آرامش بخش ترین سفرهای زندگی شما است.

دستگاه خودپرداز ، تاکسی سرویس ، سیستم گرمایش و سرمایش ، نمازخانه ، ترانسفر استقبال ، رستوران ، لابی ، اینترنت پرسرعت و ... از دیگر امکانات هتل کارن مشهد است.

لازم به ذکر است که مسافران در مقایسه با هزینه هایی که باید بپردازند از خدمات بسیار با کیفیت و رضایت بخش برخوردار هستند.

هتل کارن مشهد از 8 طبقه شامل 66 واحد اقامتی تشکیل شده است که هر یک می توانند توجه شما را به خود جلب کرده و راحتی و رضایت را به بهترین نحو ممکن ارائه دهند.

عموماً ساخت و سازهای جدید ، قیمت مناسب و تجهیزات و امکانات مدرن از مزایای بارز این هتل مشهد است.

لابی شیک و باشکوه هتل می تواند گزینه ای استثنایی برای برگزاری جلسات مختلف ، اعم از رسمی و دوستانه باشد.

در نهایت ، اتاق های مختلف از یک نفره تا چهار نفره برای میزبانی از انواع خانواده ها و گروه ها در دسترس است.

قابل ذکر است که پذیرش کودکان زیر 3 سال رایگان خواهد بود و برای کودکان 3 تا 6 سال نیمی از هزینه رزرو هتل مشهد  در هتل کارن مشهد باید پرداخت شود.

هتل منجی مشهد در ضلع جنوبی بازار بزرگ رضا واقع شده است.

در اینجا تنها 5 دقیقه پیاده روی به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) خواهید داشت.

هتل منجی  در سال 2012 به بهره برداری رسید و طیف وسیعی از اقامت های عالی و لذت بخش را برای بازدیدکنندگان از سراسر کشور ایجاد کرده است.

در واقع ، این هتل به دلیل کیفیت بالا و امکانات رفاهی بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

چایخانه سنتی ، تاکسی سرویس ، دستگاه خودپرداز ، سالن کنفرانس ، سالن سمینار و ... از دیگر امکانات این هتل است. از طرفی دسترسی آسان و سریع به مراکز تجاری و مقاصد جذاب مشهد خواهید داشت. قابل ذکر است که مهمانان عزیز می توانند از تمام وعده های غذایی شامل صبحانه ، ناهار و شام از طریق بوفه عالی و کامل لذت ببرند. این هتل شامل 8 طبقه شامل انواع واحدهای اقامتی با ظرفیت های مختلف است. در این هتل ، گروهی از کارکنان آموزش دیده و باتجربه تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات را بدون هیچ گونه مشکلی ارائه دهند. از کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای همراه با فضای آرامش بخش لذت ببرید که انتخاب بسیار مناسبی برای برگزاری جلسات صمیمی و دوستانه شما است. در کل ، طراحی داخلی مدرن و شیک ، پرسنل مجرب و دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های مهم و ... از دیگر مزایای مهم این هتل مشهد است.

هتل 3 ستاره دیپلمات بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و در میدان راه آهن مشهد واقع شده است.این هتل شامل 8 طبقه شامل 60 واحد اقامتی است که در سال 2013 به بهره برداری رسید. در این هتل مسافران از انواع امکانات رفاهی در یک مرکز اقامتی نوساز با تزئینات چشم نواز و زیبا لذت می برند. مجموعه ورزشی هتل را می توان یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین امکانات هتل دانست. به طور کلی ، این مجموعه انواع خدمات با کیفیت بالا مانند استخر ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، کافی شاپ ، جکوزی و غیره را ارائه می دهد. به عبارت دیگر ، می توانید لحظات فراموش نشدنی را در این مجموعه تجربه کنید. از سوی دیگر ، طیف گسترده ای از نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی های میوه ای و سنتی و ... در محیطی دلپذیر و آرامش بخش کافی شاپ منتظر شما هستند تا شادی و نشاط بیشتری را برای میهمانان عزیز ایجاد کنید. مسافرانی که فضای بیرون را برای تفریح ترجیح می دهند نیز می توانند به دلیل داشتن فضای باز زیبا و جالب برای مهمانان عزیز روی این هتل حساب باز کنند. علاوه بر این ، همه اتاقها مبلمان شیک و طراحی داخلی زیبا آماده شده اند که فضای بسیار دلپذیری را برای شما و همراهان شما ایجاد می کند. قابل ذکر است که اتاقها همچنین دارای امکانات رفاهی ویژه افراد معلول هستند. علاوه بر این ، غذاهای خوشمزه و لذیذی را که سرآشپزهای باتجربه تهیه می کنند در رستوران هتل تجربه کنید. در این هتل ، بازدیدکنندگان عزیز از صبحانه کامل شامل طیف گسترده ای از نوشیدنی ها ، میوه ها و غیره لذت می برند. در نهایت ، پارکینگ سرپوشیده ، سرویس تاکسی ، اینترنت پرسرعت در اتاق ها و لابی ، خانه داری 24 ساعته ، صندوق امانات و ... از دیگر امکانات هتل است. مطمئن باشید که هتل دیپلمات مشهد سفری بی نظیر و فراموش نشدنی را برای شما در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) ایجاد خواهد کرد و گزینه بسیار مناسب جهت رزرو تور مشهد برای آن دسته از مهمانان است که قصد سفر به مشهد از طریق تور های مسافرتی را دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها