فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبرداد:

اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبرداد:

دستگیری فرزندی که قاتل پدر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگيری فردی که قاتل پدر خود شد،خبر داد.  
کد خبر: ۱۳۴۲۱۱۴
به گزارش جام جم آنلاین کرمان،سرهنگ مهدی پورامینائی،اظهار داشت:در پی وقوع يک فقره قتل در سطح شهر کرمان ماموران کلانتری19 این فرماندهی  بلافاصله در صحنه حضور يافتند و مشاهده کردند فردی حدوداً 54 ساله توسط فرد يا افراد ناشناسی به قتل رسيده است.

وی گفت:بلافاصله با تشکيل اکيپ ويژه و انجام تحقيقات گسترده و تخصصی توسط ماموران کلانتری19 سرنخ هائی بدست آمد که در نهايت با توجه به شواهد،مستندات و هوشياری ماموران مشخص شد فرد مقتول توسط فرزندش به قتل رسيده است.

سرهنگ امینائی،بیان داشت:ماموران کلانتری19با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در کمتر از 24 ساعت متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به اهميت خانواده بعنوان يک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربيت فرزندان صالح و آينده ساز،افزود:بی شک بايد برای تربيت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محيط خانواده برنامه محور عمل کرد و لحظه ای درنگ ننمود تا در کنار تهذيب نفس و گرايش به اخلاق و دين،راه کمال و تقرب الی الله و صراط مستقيم در اين گذر فراهم شود و از بروز اينگونه حوادث دلخراش و جبران ناپذير جلوگيری بعمل آيد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها