مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بهره برداری از ظرفیت های مهرگان و رفع هر چه بیشتر نیازهای آن موضوعی است که در تبدیل آن به شهر جدید مد نظر قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بهره برداری از ظرفیت های مهرگان و رفع هر چه بیشتر نیازهای آن موضوعی است که در تبدیل آن به شهر جدید مد نظر قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۴۲۱۰۲

به گزارش جام جم آنلاین قزوین ،سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تبدیل شدن ناحیه شهری مهرگان به شهر از سوی اداره کل راه و شهرسازی در حال پیگیری است و مسؤولان استان نیز دغدغه مند این موضوع هستند تا شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای این ناحیه را اجرایی کند.

وی اضافه کرد: استاندار قزوین و مسوولان مربوطه در استانداری پس از مصوبه کارگروه زیربنایی در خصوص تبدیل شدن مهرگان به شهر در دیداری که با معاون رییس جمهوری داشتند بر این موضوع تاکید کرده‌اند، اما به طور کلی نمی‌توان زمانی برای تحقق آن اعلام کرد.

هاشمی با بیان اینکه ناحیه شهری مهرگان ظرفیت خلق ثروت را دارد، تصریح کرد: به طور حتم پس از تعیین یک مدیر پروژه در این ناحیه شهری و با جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف می‌توان بخش اعظمی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی در مورد پاسخگویی به دغدغه‌های مردم ساکن در مهرگان گفت: ما از مسایل و مشکلات مردم ناحیه شهری مهرگان در حوزه کمبود مراکز تجاری و سایر مسایل خبر داریم و اعتقاد ما این است که این منطقه به علت تراکم جمعیت بالا نباید درگیر کمبود امکانات رفاهی باشد.

هاشمی تصریح کرد: از اسفندماه ۹۹ تاکنون در بخش خدمات روبنایی پنج هزار و ۴۳۲ متر مربع کاربری تجاری به شهرداری محمدیه واگذار شده و حتی یک مجتمع تجاری نیز در این منطقه احداث کرده ایم که مراحل واگذاری آن در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: ساخت و نوسازی مدارس، واگذاری ۲ واحد نانوایی، واگذاری کاربری بهداشتی و درمانی و تلاش برای احداث و راه اندازی دومین کلانتری در این منطقه از موضوعاتی هستند که اداره کل راه و شهرسازی استان در یک سال گذشته آنها را پیگیری کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها