رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: ۳۵ پرونده جرائم اقتصادی شامل زمین خواری، فرار مالیاتی و اخلال در نظام تولید به ارزش ۹۰ میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون در این استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۳۴۲۰۰۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سرهنگ مجتبی محمدی افزود: همچنین ۲۹ پرونده احتکار کالاهای اساسی نظیر دارو، اقلام پزشکی و مواد غذایی در سالجاری تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.
وی اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی با هدف پیش بینی و پیشگیری از حدود ۲ سال پیش تشکیل شد که در همدان حدود هشت ماه است که از زیر مجموعه پلیس آگاهی خارج و به صورت مستقل فعالیت خود را شروع کرده است.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: این مجموعه با رویکرد پیش بینی، پیشگیری و مراقبت و جلوگیری از بروز جرائم اقتصادی شکل گرفت تا تولید کننده احساس امنیت کند.
سرهنگ محمدی از دیگر اهداف این پلیس را مبارزه با جرائم سازمان یافته نظیر زمین خواری، اخلال در نظام تولید، فرار مالیاتی، اختلاس، پولشویی و احتکار دانست.
وی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف تشکیل پلیس امنیت اقتصادی تحقق فرمان هشت ماده ای رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر جلوگیری از قاچاق کالا از مبدا تا مقصد و سطح بازار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها