اگر در سال های اخیر برای خرید مبلمان به فروشگاه های مختلف سر زده باشید و یا حتی از دوستان و اقوام خود پرس و جو کرده باشید، احتمالا نامی از مبل چستر به گوش شما خورده است. مبل چستر یکی از انواع مبلمان است که در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده و به واسطه زیبایی و راحتی که دارند خریداران این سری مبل ها نیز همواره رو به افزایش بوده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۹۹۷
مبل چستر که با نام مبل چسترفیلد نیز شناخته می شود، نوعی کاناپه راحت است که برای زیبایی آن به استفاده از دکمه های خاصی برای لمسه کاری استفاده می شود. البته همه مبل هایی که در دسته چستر قرار دارند دارای چنین ویژگی نیستند، اما چنین طراحی ظاهری مشخص ترین ویژگی مبل های چستر است. در این نوشتار بررسی کاملی در مفهوم مبل چستر، مزایا و معایب آن نیز خواهیم داشت. همچنین برای خرید مبل چستر با بهترین قیمت در تهران، میتوانید به فروشگاه تخت طاووس، فروشگاه اینرنتی مبلمان مراجعه کنید.
 
مبل چستر چیست؟ بررسی مزایا و معایب مبل چستر
 


مبل چسترفیلد از کجا آمد؟


شاید جالب باشد بدانید اولین بار یک لرد انگلیسی سفارش چنین مبلی را داده است برای اینکه لباس هایش کمتر چروک شوند! طراحان و سازندگان دست به کار شدند و بهترین متریال را برای ساخت مبل چستر فیلد استفاده کردند.

نهایتا مبلی با بدنه چوبی و روکش چرمی که نشیمن آن برای اینکه نرم تر باشد با موی اسب پر شده بود، خلق شد. کاناپه های عریض و راحت با دسته هایی پهن که همانند تکیه گاه، آن را با دکمه لمسه دوزی کردند.
 


متریال به کار رفته در ساخت مبل چستر فیلد

 

بدنه مبل چستر از چوب های بسیار مرغوب و منعطف ساخته می شود. استحکام و طول عمر محصولات چستر فیلد شما را تا مدت ها از تعویض و خرید مبلمان جدید بی نیاز می کند. اولین طراحی های این مبل مشهور از چرم های قرمز قهوه ای بوده است که همچنان با همان سبک تولید می شود و زیبایی خود را حفظ کرده است. پایه های مبل چستر چوبی و ترجیحا کوتاه در نظر گرفته می شود. کاناپه سه نفره این محصول خاص قدری عریض تر است تا در هنگام استفاده کاملا حس راحتی را منتقل کند.
 
مبل چستر چیست؟ بررسی مزایا و معایب مبل چستر

اولین مبل چستر فیلد کاملا ساده و شیک طراحی شد و سازندگان این محصول همان سبک را ادامه دادند زیرا یکی از رازهای پرطرفدار بودن مبل چستر سادگی و شیک بودن آن است. هر چند امروز قدری تنوع در طراحی مبل چستر بیشتر شده است اما همچنان جزء محصولات بسیار پر فروش در صنعت مبلمان محسوب می شود و توانسته رضایت مشتریان را طی سال های طولانی به دست آورد. استفاده از پارچه های مخمل یا لمسه دوزی بیشتر در سطح کار جزء تغییرات این محصول با کیفیت است که زیبایی دل پذیری را به فضای مد نظر شما هدیه می دهد.


سبک طراحی مبل چستر، چطور خانه را با مبل چستر ست کنیم؟


مبل چستر به شکلی خلاقانه طراحی شده است که بر خلاف مبل سلطنتی کلاسیک و سایر مدل های مبل به راحتی می توان آن را با دکوراسیون منزل هماهنگ کرد. اگر تم خانه و فضای مد نظر شما مدرن یا سنتی باشد به راحتی می توانید از ست های مختلف مبل چستر استفاده کنید. جذابیت ظاهری این مبل غیر قابل انکار است و برای ایجاد محیطی لوکس و لاکچری عالی است. کارشناسان طراحی داخلی ترجیح می دهند از مبل و صندلی چستر در اتاقی با طراحی مینیمال مطابق با معیارهای سادگی بهره ببرند. اگر می خواهید ست مبل چستر را در فضایی مدرن قرار دهید، مدل هایی با رنگ قرمز، سفید، مشکی یا آبی را انتخاب کنید.


مبل چستر چند نفره است؟


تعداد مبل در ست مبل های چستر متنوع از است. مبل چستر دارای ست های دونفره، سه نفره، شش نفره و هشت نفره است. که با مدل های متنوع و رنگ های بسیار جذابی طراحی می شوند. مثلا در ست های هشت نفره مبل چستر از دو رنگ پارچه که با یکدیگر هارمونی خوبی برقرار می کنند استفاده می شود و برای انواع فضاهای مدرن گزینه خیلی خوبی است. برای هر کدام از کاناپه های سه نفره دو عدد کوسن جذاب طراحی شده است که راحتی و زیبایی این محصول را دو چندان می کند.
 

مبل چستر چیست؟ بررسی مزایا و معایب مبل چستر
مبل چستر با کیفیت را از کجا بخریم؟

 

هر چند که مبل چستر بسیار شناخته شده است و در ساخت آن از متریال با کیفیت استفاده می کنند، اما هر مبلی که به عنوان چستر معرفی می شود لزوما مرغوب نیست. امروزه در طراحی و ساخت مبل چستر از چوب و فلز استفاده می شود که توجه به اصالت آن ها بسیار حائز اهمیت است.

مثلا چوب راش گرجستان یکی از بهترین انواع چوب است که انعطاف و مقاومت بالایی داشته و در ساخت مبل چستر کاربرد دارد. همچنین پارچه هایی که روکش کار را تکمیل می کنند نباید در بلند مدت قوام و رنگ خود را از دست بدهند.

فوم هایی که برای نشیمن مبل چستر به کار می رود در بلند مدت شل نمی شوند و پس از برخواستن از خود رد باقی نمی گذارند. توجه به این نکات برای داشتن خریدی مطمئن و با دوام موثر است. فروشگاه بزرگ تخت طاووس با سابقه طولانی در زمینه مبلمان، میز تلویزیون، میز ناهار خوری، آینه کنسول مدرن و سایر محصولات، با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان محترم می باشد. در این فروشگاه خرید به دو صورت حضوری و آنلاین با مشاوره کارشناسان متخصص وجود دارد. تمام محصولات تخت طاووس با تضمین دو ساله و گارانتی ارائه می شوند که قابل ارسال به سراسر کشور است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها