برند نیوا از کلمات لاتین nix و nivis به معنای برف گرفته شده است. نیوآ به معنای سفید برفی  می باشد زیرا از رنگ سفید و آبی ساخته شده است. نیوا نام تجاری محصولات بهداشتی صورت و بدن که در حوزهٔ آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۱۳۴۱۹۱۶
رایحه ای ماندگار را با اسپری نیوا تجربه کنید
 

اسپری نیوا پیشکسوت تمامی برندهای اسپری


برند نیوا از کلمات لاتین nix و nivis به معنای برف گرفته شده است. نیوآ به معنای سفید برفی  می باشد زیرا از رنگ سفید و آبی ساخته شده است. نیوا نام تجاری محصولات بهداشتی صورت و بدن که در حوزهٔ آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. همچنین برند نیوا متعلق به شرکت آلمانی بایرسدورف میباشد. بایرسدورف در ۲۸ مارس ۱۸۸۲ توسط داروسازی به ‌نام کارل پاول بایرسدورف تأسیس شد. همچنین کشورهایی نظیر لبنان و مالزی تنها تولید کننده‌های کرم‌های نیوآ در خاورمیانه هستند. برند نیوا کارنامه تقریبا بی رقیبی در سطح بین المللی دارد که امروزه یکی از قابل اعتماد ترین برندهای محافظ پوست برای مصرف کنندگان در سراسر جهان که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

 داروسازی به نام دکتر اسکار تروپلو ویتز که صاحب جدید شرکت بایرسدورف بود در سال ۱۹۱۱ با شیمیدان برجسته ای به نام دکتر ایزاک یوسریت آشنا شد. دکتر یوسریت موفق شد کرم دارویی که ترکیبی ثابت از آب و روغن بود را تهیه کند. هم اکنون مدیر عامل نیوآ، استفان هیدنریش می باشد. در حال حاضر محصولات برند نیوا در ۱۴ دسته مختلف و در ۱۵۰ کشور مختلف عرضه می شود. همچنین بوی معطر این برند تجاری یکی از نقاط برتر برای این برند نسبت به دیگر برند های حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است.


انواع اسپری نیوا را بشناسید


نیوا جز برند های معروف اسپری ها میباشد چرا که با تولید انواع زیادی از اسپری ها با رایحه های خاص و متنوع برای انواع سلیقه، مورد توجه بسیاری از خانم ها و آقایان قرار گرفته است. البته باید به این نکته اشاره کرد که ماندگاری ۲۴ ساعته این نوع اسپری ها زبانزد عام شده است. شرکت نیوا با بیش از صد سال تحقیق بر روی بهترین مواد برای ساخت مناسب ترین و با کیفیت ترین محصولات برای انواع پوست بدن در تلاش بوده تا به شعار خود رنگ حقیقت دهد. حال شعاری که برند نیوا سرلوحه کار خود گذاشته، این است: به مردم (بانوان و اقایان) کمک می کنیم تا حس خوبی نسبت به پوستشان داشته باشند.


اسپری نیوا زنانه


اسپری نیوا زنانه با فرمولاسیون بسیار ویژه در ترکیباتش، برای پوست لطیف و نازک بانوان ساخت کشور المان دارای حجم ۱۵۰ میل و رایحه ای ملایم، خنک و خوشبو دارای عطر مختلف گیاهانی چون: دریایی، گل های بنفش و رایحه لیمو می باشد. همچنین این اسپری بلافاصله بعد از استفاده خشک می شود و هیچگونه رد و لکه ای روی لباس به جای نمی گذارد. این نوع اسپری خاصیت ضد تعریق دارد که به تیرگی پوست زیر بغل کمک بسزایی میکند. همچنین فاقد الکل بوده و مناسب انواع پوست بانوان میباشد. میزان ماندگاری این اسپری ۲۴ ساعته است. اگر به دنبال اسپری بدن با کیفیت و برندی شناخته شده هستید، خرید اسپری نیوا را فراموش نکنید زیرا متناسب با هر سلیقه ای، محصول خاصی را تولید و ارائه کرده است. از محبوب ترین و پر فروش ترین اسپری های بدن زنانه نیوا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فرش انرژی
 
کامفورت
 
فرش نچرال
 
پرل اند بیوتی


اسپری نیوا مردانه


اسپری نیوا مردانه ساخت کشور المان دارای حجم ۱۵۰ میل متناسب آقایانی که دارای فعالیت زیاد و تعریق بیش از حد در طول روز می باشند. زیرا به شما کمک میکنند تا بوی بد و نامطبوعی ندهید و حس تازگی، شادابی و نشاط داشته باشید. اصولا پوست اقایان ضخیم بوده که این نوع اسپری میتواند با بدن انها سازگاری داشته باشد و از تعریق زیاد و تیرگی پوست جلوگیری میکند. این نوع اسپری دارای رایحه ای ملایم و خوشبو و میزان ماندگاری ان تا ۲۴ ساعت است. از محبوب ترین و پر فروش ترین اسپری های بدن مردانه نیوا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

درای فرش

کول کیک
 
بلک اند وایت
 
سیلور پروتکت
 
اینویزایل
 
دابل افکتیو
 
دیپ


اسپری نیوا پودری

 
رایحه ای ماندگار را با اسپری نیوا تجربه کنید
 

اسپری ضد تعریق پودری نیوا مردانه و زنانه دارای فرمولی با رایحه خاص و فاقد رنگ و مواد نگه دارنده می باشد و هم چنین سازگاری با انواع پوست را دارد و در بدن خانم ها و اقایان حساسیتی ایجاد نمیکند چرا که توسط متخصصین پوست در آزمایشگاه های بین المللی تایید شده است. اسپری پودری نیوا فاقد الکل بوده و دارای ماندگاری ۲۴ ساعته میباشد و می تواند بدون تغییر حالت و لوی بد روی پوست بدن بماند و از تعریق زیاد و تیرگی پوست جلوگیری میکند. از مزیت های مهم اسپری پودری نیوا میتوان به میزان ماندگاری بالا، صاف و زیبا کردن زیر بغل از بین بردن بوی بد، کاهش تعریق، مراقبت از سلامت پوست و دارای عصاره‌های متنوع اشاره کرد.


چرا از اسپری خوشبو کننده بدن استفاده میکنیم


در طی روز به دلیل فعالیت های زیادی که بسیاری از ما داریم بدن ممکن است شروع به تعریق زیادی کند که همین موضوع باعث میشود بوی های نامطبوعی از بدن پخش شود. استفاده از اسپری های خوشبو کننده بدن به ما کمک میکند تعریق بدنمان کنترل شود و در نهایت بوی خوشی را از ما در فضا پخش کند.


اسپری نیوا انتخاب خوش سلیقه ها

 
رایحه ای ماندگار را با اسپری نیوا تجربه کنید

اسپری های نیوا به دلیل تنوع زیاد و فرمولاسیون فوق العاده ایی که در ان به کار رفته است ان را به رایحه ایی ملایم و خاص تبدیل کرده است که فاقد الکل بوده و مناسب برای انواع پوست طراحی شده اند به همین منظور باعث جلب توجه بسیاری از بانوان و اقایان خوش سلیقه قرار گرفته است.


آیا استفاده بیش از حد از اسپری نیوا برای پوست ضرر دارد؟


اسپری های نیوا بدون الکل، رنگ و مواد نگهدارنده هستند که نقش بسزایی در خوشبویی و اعتماد بنفس بانوان و اقایان دارد. رایحه های انها اکثرا ملایم است که از فرمولاسیون ویژه ایی تهیه شده اند به همین علت برای انواع مختلف پوست حساسیتی ایجاد نمیکند بلکه موجب میشوند شما حس تازگی و نشاط، نسبت به بدن خود داشته باشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها