ابراهیم تهامی از دیدار ایران و کره جنوبی به ما می گوید ؛

با این همه ستاره خوش به حال ما

«آقا ما می بریم، مگه میشه نبریم؟». چهره دوست داشتنی فوتبال جنوب این را به ما می گوید.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۵۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، ابراهیم تهامی یک جوری برای دیدار امروز ذوق و شوق دارد که انگار خودش قرار است بازی کند، یا اصلا انگار خودش سرمربی تیم است. یا شاید هم یاد جوانی های خودش افتاده است. او با آب و تاب از دیدار امروز ایران و کره جنوبی می گوید.

 

نظر شما درباره دیدار امروز ایران و کره جنوبی چیست؟

تیم هایی مثل کره جنوبی و ایران خیلی بزرگ هستند و تعجب ندارد که آنقدر به آن بها داده می شود. ما جز تیم های بسیار مهم آسیا هستیم. هم آنها خوب هستند، هم ما. ولی فکر کنم ما بهتر هستیم. نه، اصلا فکر نمی کنم. اطمینان دارم ما بهتر هستیم و کسی به پای تیم ما نمی رسند و نخواهد رسید.

 

ما می بریم یا آنها؟

آقا ما می بریم، ما برتر از کره جنوبی هستیم. خودشان هم می دانند. آنها تیم بزرگ و قدرتمندی در سطح قاره هستند اما چون سال هاست ما را نبرده اند خیلی برای این دیدار حساسیت دارند و ممکن است دردسرساز شوند. اما من می دانم حواس بچه ها جمع است. می دانند که نباید جا خالی بدهند تا حریف نهایت استفاده را ببرد.

 

چند تا می زنیم؟

خدا می داند چند تا می زنیم. اما خوب می دانم که ما ایرانی ها بسیار روی بازی مسلط هستیم و پا پس نمی کشیم. البته نمی‎گویم که کره ضعیف است، نه اتفاقا آنها خیلی قدرتمند هستند و بازیکنان بسیار حرفه ای دارند. ولی خب هر چه باشد ما ایران هستیم دیگر. همین.

 

به نظر شما کلیدی ترین بازیکنان ایران و کره جنوبی کدام بازیکنان هستند؟

ای بابا ، من که اسم بازیکنان کره جنوبی را بلد نیستم! فقط می دانم تیم خوبی هستند. اما تیم ایران را خوب می شناسم. ماشااله کلی ستاره داریم. همه در حد عالی هستند و در تیم های خارجی بازی می کنند. از دروازه بان گرفته تا خط حمله همه خوب هستند و خوش به حال ما با این همه ستاره. کره به اندازه ما ستاره ندارد. اگر هم داشته باشد به پای ستاره های ما نمی رسند.

 

و اگر قرار باشد فقط یک گل رد و بدل شود چه کسی آن گل را می زند؟

آقا ما اینجا کلی ستاره داریم، انشااله که همگی گل بزنند. اما بی شوخی این روزها طارمی خیلی آماده است. او و هم تیمی هایش مثل همیشه می توانند ملت ایران را شاد کنند. طارمی گل می زند. شاید هم نزد. اما به هر حال ما می بریم و تنها نکته مهم همین است آقا.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها