در آستانه بازی با الهلال عربستان

قرارداد سرمربی پرسپولیس دو فصل دیگر تمدید شد

باشگاه پرسپولیس در کمتر از یک سال دو بار قرارداد سرمربی تیم خود را تمدید کرده است که این موضوع شائبه هایی را به وجود آورده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۷۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، باشگاه پرسپولیس امروز از تمدید قرارداد دو ساله یحیی گل محمدی پس از توافق وی با مجید صدری خبر داد.

البته این اقدام با توجه به اینکه سرمربی سرخ‌پوشان در آذر ۹۹ و در دوران مدیریت جعفر سمیعی برای دو فصل قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده بود، شائبه هایی را به وجود آورد.

گل‌محمدی در میانه لیگ نوزدهم و با قراردادی یک فصل و نیمه به عنوان جانشین گابریل کالدرون به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان انتخاب شد. این در شرایطی است که پس از صعود پرسپولیس به فینال فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان با مصوبه هیات مدیره و توافق مالی وی با سمیعی مبلغ قرارداد فصل دوم وی افزایش یافت و زمان قرارداد این مربی هم تا پایان لیگ بیست و یکم افزایش یافت.

تمدید قرارداد گل‌محمدی با افزایش مبلغ قرارداد وی در شرایطی صورت گرفت که مهدی رسول پناه، سرپرست سابق پرسپولیس در اواخر دوره حضورش در این باشگاه به دلیل اختلافات خود با سرمربی سرخ‌پوشان به هیچ وجه زیر بار چنین موضوعی نمی‌رفت اما سمیعی در یکی از نخستین اقدام‌های دوران مدیریت خود در پرسپولیس این کار را انجام داد.

مجید صدری هم دیروز به دلیل رضایت باشگاه و هواداران قرارداد گل محمدی را برای دو سال تمدید کرد و ظاهرا مبلغ قرارداد جدید هم افزایش یافته است. با این اتفاق سرمربی فعلی سرخ پوشان تا پایان لیگ بیست و سوم در این تیم ماندنی است‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها