رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

۷۹ درصد دانش آموزان ایلام واکسن کرونا تزریق کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از ۴۱.۵ درصد از جمعیت دانش آموزی ۱۲ تا ۱۸ سال این استان حداقل یک دُز واکسن تزریق کرده اند که عدد قابل قبولی برای استان است.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۶۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛جمیل صادقی فر اظهار داشت: ۸۴ درصد از دانش آموزان بدره، ۶۷ درصد از دانش آموزان ملکشاهی، ۶۳ درصد از دانش آموزان آبدانان، ۵۸ درصد از دانش آموزان دره شهر ۴۹ درصد از دانش آموزان چرداول و ۴۶ درصد از دانش آموزان ایوان واکسن دریافت کرده اند.

وی افزود: همچنین ۴۰ درصد از دانش آموزان دهلران، ۳۴ درصد از دانش آموزان ایلام، ۲۷ درصد از دانش آموزان هلیلان، ۲۵ درصد از دانش آموزان چوار، ۲۰ درصد از دانش آموزان سیروان و ۱۸ درصد از دانش آموزان مهران در فاصله سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله و تا ۱۵ مهرماه، حداقل یک دُز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

صادقی فر با بیان اینکه استقبال این گروه سنی از واکسیناسیون بسیار خوب بوده است، افزود: واکسیناسیون به صورت روان در حال انجام است و بیشتر شهرستان ها از ظرفیت مدارس برای واکسیناسیون استفاده کرده اند و امیدواریم سایر دانش آموزان نیز هرچه سریعتر به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پوشش کامل و تزریق هر ۲ دُز واکسن در گروه های دانش آموزی می تواند ما را به بازگشایی مدراس امیدوار کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: از خانواده انتظار می رود به همراه فرزندان خود، هرچه سریعتر جهت تزریق واکسن به مراکز مراجعه نمایند.

دکتر صادقی فر گفت: واکسنی که در سطح استان، به دانش آموزان تزریق خواهد شد، از نوع سینوفارم و ۲ دُز بوده و با فاصله چهار هفته از نوبت اول، تزریق خواهد شد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها