با گذشت شش سال از حضور شرکت نیکران موتور پاسارگاد در بازار موتور سیکلت ایران، با معرفی محصولاتی با استاندارد‌های جهانی و محصولات برندهایی چون بنللی ایتالیا و کی‌وی، این شرکت به برندی ماندگار و آشنا مبدل شده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۳۴

شرکت نیکران موتور و محصولات بنللی ایتالیا


با گذشت شش سال از حضور شرکت نیکران موتور پاسارگاد در بازار موتور سیکلت ایران، با معرفی محصولاتی با استاندارد‌های جهانی و محصولات برندهایی چون بنللی ایتالیا و کی‌وی، این شرکت به برندی ماندگار و آشنا مبدل شده است. نیکران موتور علاوه‌بر عرضه این محصولات به‌منظور گسترش خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود، اقدام به راه‌اندازی ده‌ها نمایندگی بنللی و فروشگاه‌های 3S یا سه‌خدمته کرده است که در این مطلب با ویژگی‌های این فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها آشنا می‌شویم.
 
آشنایی با نمایندگی‌های فروش محصولات بنللی ایتالیا و خدمات پس از فروش نیکران موتور
 


نیکران موتور نماینده انحصاری بنللی ایتالیا است


یکی قدم‌های بزرگ شرکت نیکران موتور، اخذ نمایندگی از برند نام‌دار و بزرگ ایتالیایی بنللی بوده است. بنللی (Benelli) یک برند برتر جهانی در زمینه طراحی و تولید موتورسیکلت است که 110 سال سابقه فعالیت دارد. موتورسیکلت‌های این برند که توسط نیکران موتور پاسارگاد به علاقمندان موتورسواری و طرفداران موتورسیکلت‌های مشهور خارجی ارائه می‌شوند در زمره برترین موتورسیکلت‌های دنیا قرار دارند.

نمایندگی انحصاری یکی از انواع نمایندگی فروش است که اصطلاح انحصار (exclusivity) در قرارداد آن به این معنا است تمامی محصولات برند مورد نظر تنها در شعب برندی انجام می‌شود که این نمایندگی را اخذ کرده است. به‌همین دلیل فروش انواع موتورسیکلت‌های بنللی تنها از طریق فروشگاه‌های اختصاصی نیکران موتور، نمایندگی‌های فروش محصولات نیکران و فروشگاه‌های 3S این شرکت انجام می‌شود.


خدمات پس از فروش در نمایندگی بنللی


خریداران موتورسیکلت از برندهای خارجی در ایران همواره با این ترس و دغدغه مواجه هستند که به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی و عدم فعالیت مستقیم برندها در ایران، در زمان نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات با چه شرایطی روبه‌رو می‌شوند.
شرکت بنللی برای رفع این نگرانی، ده‌ها نمایندگی خدمات پس از فروش، در تمامی استان‌های کشور راه‌اندازی کرده است که در حال ارائه انواع خدمات از فروش تا تامین قطعات هستند. همچنین نیکران موتور پاسارگاد پیش از ورود به عرصه واردات، یکی از شرکت‌های برتر در حوزه واردات قطعات موتورسیکلت بوده است و امروز نیز از این تجارب برای خدمت‌رسانی بهتر به خریداران محصولات خود استفاده می‌کند.
 

آشنایی با نمایندگی‌های فروش محصولات بنللی ایتالیا و خدمات پس از فروش نیکران موتور
تفاوت انواع نمایندگی بنللی در نیکران موتور

 

شرکت‌های نمایندگی، انواع مختلفی دارند که می‌توان آن‌ها را بر اساس ویژگی‌هایی مانند: نوع محصولات، بازارهای داخلی و خارجی، میزان مسئولیت‌ها و نوع قرارداد تقسیم‌بندی کرد. نیکران موتور برای ایجاد تنوع در شیوه و خدمات فروش و پس از فروش، پنج نوع نمایندگی بنللی را در ایران راه‌اندازی کرده است که با ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا می‌شویم.


فروشگاه اختصاصی بنللی


فروشگاه‌های اختصاصی یا نمایشگاه بنللی همان فروشگاه‌های وابسته به شرکت نیکران موتور هستند که در آن‌ها فقط محصولات عرضه شده توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد از انواع موتورسیکلت‌های بنللی به فروش می‌رسند.


نمایندگی فروش بنللی


نمایندگی‌های فروش، شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی هستند که با اخذ نمایندگی فروش از نیکران موتور به عوامل فروش محصولات این شرکت تبدیل شده‌اند؛ با این تفاوت که می‌توانند در کنار محصولات نیکران موتور، محصولاتی از برندهای دیگر را نیز به خریداران عرضه کنند. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از این نمایندگی‌ها در سراسر کشور مشغول به کار هستند.


فروشگاه‌ 3S


یکی از مهم‌ترین نمایندگی‌ها در زنجیره فروشگاه‌ها و عوامل خدمات پس از فروش بنللی، فروشگاه‌های 3S یا سه‌خدمته نیکران موتور هستند. این فروشگاه‌ها سه نوع خدمت مختلف را برای مشتریان خود پوشش می‌دهند که عبارتند از:

·فروش موتورسیکلت‌های نیکران موتور

· ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات

·فروش قطعات موتورسیلکت‌های ارائه شده توسط نیکران موتور


مراکز خدمات پس از فروش


مراکز خدمات پس از فروش بنللی، همان مراکزی هستند که زیر نظر شرکت نیکران موتور پاسارگاد با بهره‌گیری از تیم‌های ماهر و دوره‌دیده، برترین خدمات پس از فروش، از جمله تعمیرات موتورسیکلت‌های بنللی را به دارندگان این موتورها ارائه می‌دهند.


نمایندگی فروش قطعات


آخرین حلقه از مراکز نمایندگی بنللی زیر نظر شرکت نیکران موتور پاسارگاد، نمایندگی‌های فروش قطعات هستند. با وجود این نمایندگی‌ها دیگر هیچ‌گونه نگرانی در زمینه خرید قطعات موتورسیکلت بنللی در زمان نیاز به تعویض قطعات، وجود نخواهد داشت.
 

آشنایی با نمایندگی‌های فروش محصولات بنللی ایتالیا و خدمات پس از فروش نیکران موتور


دریافت نوبت اینترنتی از نمایندگی بنللی

 

شرکت نیکران موتور این امکان را برای خریداران محصولات بنللی ایجاد کرده است که بتوانند با رجوع به سایت این شرکت و وارد شدن در بخش سرویس نوبت‌دهی نیکران موتور، درخواست نوبت‌دهی خود را ثبت کنند. استفاده از این سرویس به‌معنای دریافت نوبت اینترنتی از نمایندگی‌های مجاز شرکت نیکران موتور پاسارگاد است. به‌یاد داشته باشید که در صورت لغو نوبت اخذ شده از سمت شما، تا 48 ساعت امکان دريافت نوبت اينترنتي مجدد را نخواهيد داشت.

در این بخش در صورت طی مراحل دریافت نوبت و تایید، یک کد با عنوان کد رزرو پذیرش به شما داده می‌شود که با استفاده از آن کد و یا با استفاده از شماره شاسی موتور می‌توانید اطلاعات نوبت خود را پیگیری کنید. در این صفحه همچنین بخشی با عنوان لغو نوبت وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از ان برای لغو نوبت دریافت شده بهره گیرید.


نمایندگی‌های بنللی در سراسر ایران


شهرت نام شرکت نیکران موتور پاسارگاد در بازار موتورسیکلت ایران، تنها با اعتبار عرضه محصولات از برند برتر بنللی در ایران نیست؛ بلکه این شرکت با راه‌اندازی ده‌ها نمایندگی از انواع نمایندگی‌های اختصاصی فروش، نمایندگی‌های عامل فروش، نمایندگی‌های سه‌خدمتی، نمایندگی‌های فروش قطعات و مراکز خدمات پس از فروش در ایران توانسته است پوششی حداکثری در جهت رفاه حال مشتریان خود ایجاد کند. نیکران موتور پاسارگاد تنها در استان تهران دارای 47 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش است که در نوع خود کم‌نظیر است. تعداد برخی از نمایندگی‌های بنللی را در استان‌های کشور با هم مرور می‌کنیم:

·         گیلان: 12 مرکز

·         خراسان رضوی: 11 مرکز

·         خوزستان: 8 مرکز

·         همدان: 8 مرکز

·         هرمزگان: 7 مرکز

·         زنجان: 6 مرکز

·         کرمان: 5 مرکز

·         سمنان: 5 مرکز

·         اصفهان: 4 مرکز

·         مازندران: 4 مرکز

·         مرکزی: 4 مرکز

·         یزد: 4 مرکز

·         لرستان: 4 مرکز

·         البرز: 3 مرکز

·         فارس: 3 مرکز

·         کرمانشاه: 3 مرکز

·         قزوین: 3 مرکز

·         آذربایجان شرقی: 3 مرکز
 

آشنایی با نمایندگی‌های فروش محصولات بنللی ایتالیا و خدمات پس از فروش نیکران موتور


خرید برترین محصولات بنللی از شرکت نیکران موتور پاسارگاد


موتورسواری دنیایی انحصاری، جذاب و بی‌نظیر است که عاشقان و علاقمندان خود را دارد. با پیشرفت مداوم تجهیزات تولید، طراحی مدل‌های جدید، استانداردهای جهانی، تجهیزات ایمنی و فناوری‌های کاربردی، روز‌به‌روز بر لذت موتورسواری در کنار گسترش کاربردهای آن افزوده می‌شود.

شرکت نیکران موتور پاسارگاد در همین راستا تلاش کرده است تا جدیدترین مدل‌های برند پیشرو و ایتالیایی را به متقاضیان موتورسیکلت در ایران ارائه کند؛ این شرکت تاکنون مدل‌های بسیاری از انواع کلاس‌های نیکد، ریس، تورینگ، اسکرمبلر و اسکوتر بنللی را در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های خود با امکانات خرید قسطی و جشنواره‌های فروش، عرضه کرده است. خدمات نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش بنللی عامل تضمین خرید آسان و استفاده طولانی‌مدت از محصولات شرکت نیکران موتور از برند بنللی هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها