مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: رویداد هنری و رسانه‌ای «فانوس» در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۱۳۴۵

به گزارش جام جم آنلاین؛ سعید دهنوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد هنری و رسانه‌ای «فانوس» در استان برگزار می‌شود؛ افراد شرکت کننده می‌توانند ضمن شرکت در بخش مسابقه‌ای این رویداد و تولید اثر از  آموزش‌های تخصصی نیز بهره‌مند شده و جوایز نقدی میلیون تومانی دریافت کنند.

 

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان افزود: قالب‌های تولید اثر این رویداد در بخش‌های اپلیکیشن، بازی موبایلی، فیلم کوتاه و نماهنگ، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، پادکست و محصولات صوتی و  کپشن و توییت است.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد باید قالب های تولیدی خود را در یکی از موضوعات کرونا با محوریت سبک زندگی کرونایی و مراقبت‌های بهداشتی در زمینه کرونا، موضوع فرهنگی شامل ازدواج، ارتباطات دختر و پسر و سبک زندگی ایرانی اسلامی و  در بخش اجتماعی نیز با اولویت بیکاری، سوءمدیریت، اعتیاد و امنیت و در بخش اقتصادی با محوریت تنگناهای معیشتی، فقر، قاچاق و خشکسالی و در موضوع فضای مجازی با اولویت سواد فضای مجازی و رسانه، جنگ نرم و فضای مجازی تولید کرده و به دبیرخانه این رویداد تحویل دهند.

 

دهنوی تصریح کرد: برای هر کدام از سرفصل‌ها، کارگاه‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود و شرکت کنندگان برای ایده‌یابی غنی‌سازی محتوای اثر خود و کسب اطلاعات آموزنده در مورد هریک از موضوعات می‌توانند به صورت اختیاری و رایگان در کلاس‌ها شرکت کنند.

 

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هر فرد می‌تواند حداکثر سه سرفصل را هنگام ثبت نام انتخاب کرده و در کلاس های آن شرکت کند، گفت: بعد از اتمام کلاس‌ها، چه افرادی که شرکت کرده و چه افرادی که در کلاس حضور نداشتند، می‌توانند آثار خود را در تاریخ مقرر به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

 

وی در مورد جوایز بخش‌های مختلف این رویداد نیز بیان کرد: در بخش اپلیکیشن و بازی نفر اول 50 میلیون، نفر دوم 30 میلیون و نفر سوم 20 میلیون ریال، در بخش موشن‌گرافیک، فیلم کوتاه و نماهنگ به نفر اول 40 میلیون، نفر دوم 25 میلیون و نفر سوم 10 میلیون ریال، در بخش پوستر، اینفوگرافیک، پادکست و محصولات صوتی به نفر اول 20 میلیون، نفر دوم 12 میلیون و نفر سوم 7 میلیون ریال، در موضوع کپشن و توییت نویسی به نفر اول 15 میلیون، نفر دوم 9 میلیون و به  نفر سوم 5 میلیون ریال اهدا می‌شود.

 

دهنوی ضمن بیان اینکه به نفرات چهارم تا دهم هر گروه کارت هدیه یک میلیون ریالی تعلق می‌گیرد، ادامه داد: اعطای گواهینامه و مدرک معتبر به شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی رویداد، اعطای تندیس شرکت در رویداد، انجام آموزش تخصصی به افراد برگزیده و علاقمند، بهره‌گیری از بسته‌های آموزشی، واسپاری پروژه‌های مرتبط به افراد برگزیده، جهت درآمدزایی و فعالیت سازماندهی شده در شبکه فعالان فضای مجازی از مزایای شرکت در این رویداد برای شرکت کنندگان است.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها