رئیس هیات گلف استان هرمزگان  وعضو هیات رئیسه مینی گلف کشور از راه اندازی رشته وودبال از زیر شاخه های ورزش گلف در این استان خبر داد.
رئیس هیات گلف استان هرمزگان  وعضو هیات رئیسه مینی گلف کشور از راه اندازی رشته وودبال از زیر شاخه های ورزش گلف در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۱۲۳۲

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رئیس هیات گلف استان هرمزگان  وعضو هیات رئیسه مینی گلف کشور از راه اندازی رشته وودبال از زیر شاخه های ورزش گلف در این استان خبر داد.

 
 رئیس هیات گلف استان هرمزگان در دیدار با رئیس فدراسیون گلف کشور گفت: هرمزگان پتانسیل بالایی در ارتقاع جایگاه گلف دارد که متاسفانه از آن به درستی استفاده نشده است.


بیژن شبانکاره  بیان داشت: برای توسعه ورزش گلف در این استان فعالیت های زیادی از جمله راه اندازی هیات های شهرستانی و ساخت چندین زمین مینی گلف  انجام شده است اما نیاز استان بیش از این است و ما درخواست داریم برای راه اندازی زمین مجموعه خلیج فارس نگاه ویژه ای به هرمزگان صورت پذیرد.


شبانکاره با تاکید بر حمایت فدراسیون از رشته تازه تاسیس گلف در هرمزگان اظهاارکرد: راه اندازی رشته وودبال می تواند نقطه عطفی در توسعه ورزش گلف در هرمزگان باشد. 



رئیس هیات گلف هرمزگان  ادامه داد: برای راه اندازی این رشته از ظرفیت نیروهای توانمند بومی استان استفاده خواهیم کرد. 


عضو هیئت رئیسه مینی گلف  کشور ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری گلف در این استان  نیز در جهت ارتقاء نرم افزاری این ورزش در دستور کار است و از فدراسیون درخواست  همکاری لازم را داریم.


شبانکاره با تاکید بر حمایت کم نظیر مدیرکل ورزش و جوانان استان از گلف هرمزگان گفت: همراهی و همکاری برخی مسئولین استانی می تواند راه را برای ما هموار سازد. 

رئیس فدراسيون گلف جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار اظهار کرد: شخصا نگاه ویژه ای به هرمزگان دارم و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این استان برای ارتقاع ورزش گلف کشور هستم و تمام توان فدراسیون را برای این امر به کار خواهم بست تا موفقیت هایی حاصل شود.


عزیزی گفت: در ساخت و تجهیز زمین مجموعه خلیج فارس نیز تلاش کرده تا با همراهی مسئولین راه را برای توسعه آن فراهم نماییم.

 این مقام عالی فدراسیون افزود: پیگیری لازم در جهت تامین محلی برای انجام امور روزانه هیات استانی  نیز انجام خواهد شد. 


 دبیر فدراسیون گلف کشور نیز در این نشست بیان کرد: هرمزگان در این مدت نشان داده است که توانایی انجام کارهای بزرگ با تکیه بر توانمندی های نیروهای جوان و امکانات بومی را دارد.


جمشیدی تصریح کرد: این استان ظرفیت بالقوه ای در توسعه گلف و زیر مجموعه های آن را دارا است.


وی گفت: راه اندازی زمین های مینی گلف و تکمیل پروژه های در دست اقدام در هرمزگان می تواند ورزش گلف کشور را متحول سازد و چه بسا در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی در این استان باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها