رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان بوشهر در موسسه دریایی شهید محلاتی سپاه حضور یافت و از نزدیک از مراحل ساخت و تکمیل ناو شهید سلیمانی و شناورهای مختلف دریایی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۲۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، سید ابراهیم رئیسی در این بازدید که از سوی وزیران راه و شهرسازی، کشور و نفت همراهی می‌شد، با گزارش دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مسئولان مرکز شهید محلاتی در جریان مراحل مختلف طراحی، ساخت و تعمیر شناورهای دریایی قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدید که با سالروز حماسه دریادلان نیروی دریایی سپاه در مقابله با متجاوزان آمریکایی همزمان شده است، یاد شهیدان به‌ویژه شهید نادر مهدوی را که دلاورانه در مقابل تجاوز بیگانگان ایستاد، گرامی داشت.

رئیس جمهور این مجموعه صنعتی را ارزشمند و بسیار مهم خواند و گفت: فعالیت‌هایی که برای طراحی و ساخت شناورها در کلاس‎های مختلف انجام می‌شود، جلوه‌ای از خودکفایی است و ضمن اینکه جنبه دفاعی دارد، در فعال کردن اقتصاد دریا و جلوگیری از خروج ارز از کشور نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

رئیسی بر لزوم تلاش برای بومی کردن فناوری صنعت کشتی‌ سازی تاکید کرد و گفت: دولت از فعالیت‌های انجام شده در این عرصه حمایت و پشتیبانی می‌کند.

رئیس جمهور همچنین با حضور در جمع کارگران شاغل در این مجموعه با آنان دیدار و بر استفاده از نیروهای بومی در مراکز صنعتی و کشتی‌سازی استان تاکید کرد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها