رییس جمهور در ادمه سفرهای استانی صبح امروز وارد استان بوشهر شد

محرومیت استان بوشهر غیرقابل تحمل است

رئیس جمهوری گفت: بوشهر قطب کشاورزی ،شیلات، نخیلات ،صنعت نفت گاز و پتروشمیی است و ۶۰۰ کیلومتر مرز دریای دارد و در این وضعیت سخن گفتن از بیکاری ،مشکلات و بعضا آسیب های اجتماعی برای این استان غیرقابل تحمل است.
کد خبر: ۱۳۴۱۲۰۸

محرومیت استان بوشهر غیرقابل تحمل استرئیس جمهوری گفت: بوشهر قطب کشاورزی ،شیلات، نخیلات ،صنعت نفت گاز و پتروشمیی است و ۶۰۰ کیلومتر مرز دریای دارد و در این وضعیت سخن گفتن از بیکاری ،مشکلات و بعضا آسیب های اجتماعی برای این استان غیرقابل تحمل است.

دکتر سید ابراهیم رئیسی در جمع خبرنگاران افزود:ان شاالله خداوند توفیق دهد تا به دنبال کارهایی که دراستان بوشهر انجام شده گام هایی در جهت فعال شدن اقتصاد دریا، توسعه نخیلات و بخش شیلات برای استفاده از این ظرفیت ها  دراین استان  برداشته شده است.

رئیس جمهوری اضافه کرد: در استان بوشهر گام هایی برداشته شده است اما  برای رفع محرومیت های استان،  حوزه صنعت نفت و گاز  و پتروشیمی هم باید گام هایی بردارند به ویژه کارهای زیربنایی که باید در بخش های  برق ، آب ، جاده های مواصلاتی ویژه اتصال به ریل و راه آهن کلید بخورد تا بتواند به رفع مشکلات این استان کمک کند.

وی یادآورشد: توفیقی است برای بنده و همکاران که امروز در استان بوشهر باشیم و پیشاپیش از اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شرایط کرونایی وجود ندارد عذر خواهی می کنم  امید است در فرصت های آینده این فرصت فراهم شود که نقطه نظرات مردم را بشنوم و هم و به بررسی مشکلات بپردازیم.

رئیس جمهوری با ادای احترام به خانواده معظم شهدا، ایثار گران و مردم ولایتمدار مقاوم استان بوشهرگفت: در همین راستا بررسی هایی نسبت به وضعیت بوشهر و مشکلاتی که  مردم در این استان دارند انجام شده است، گزارشات واصله از مراکز مختلف مورد بررسی قرار گرفته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها