سایت مفهومی شبکه رو نمایی شد

شیوه جدید تعامل با مخاطب در سایت رادیو صبا

حمید رضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا همزمان با پایان ماه صفر وحلول ماه ربیع الاول ویژه برنامه‌های این شبکه در فصل پاییز را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۱۳۴
به گزارش روابط عمومی رادیو صبا ، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا در گفتگو با خبرنگار رادیو صبا برنامه های جدید این شبکه را در فصل پاییز معرفی کرد و از تغییرات و به روز شدن تعدادی از برنامه های شبکه خبر داد.

مدیر شبکه صبا در مورد برنامه های جدید  این شبکه در فصل پاییز گفت : همزمان با پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول و آغاز فصل پاییز تغییراتی در جدول پخش برنامه های شبکه صورت می گیرد که مهمترین آن اضافه شدن برنامه های جدید است .

وی تصریح کرد :با توجه به بررسی نتایج ارزیابی برنامه های روی آنتن در فصل تابستان تعدادی از این برنامه ها با توجه به‌ نمره ارزیابی یا تناسب آنها با فصل از جدول پخش شبکه حذف و برنامه های جدید جایگزین آنها می شود. که این تغییرات در دو بازده زمانی صورت  خواهد گرفت. 

بخش اول از 17 مهر به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و بخش دوم از 24 مهر همزمان با آغاز امامت ولی عصر(عج) صورت می گیرد.

صبح زود و این همه انرژی از کجا؟ 

افتخاری عناوین برنامه های جدید را به این ترتیب اعلام کرد،«بیدار شو،دفتر پاییز، لیموترش ، هدهد صبا و هم پای صبا »
وی افزود:"بیدار شو" برنامه صبحگاهی شخصیت محوری است که در اولین ساعت روز و ساعت 6:30 صبح با اجرای پر انرژی و نشاط محسن شاه مرادی تقدیم مخاطبان میشود.

مدیر شبکه صبا درباره این برنامه گفت :بیدارشو از برنامه های پرنشاط صبحگاهی است که مثل همیشه این سوال را در ذهن مخاطبان ایجاد می کندکه گویندگان رادیو اول صبح این همه انرژی را از کجا می آورند؟

"دفتر پاییز " برنامه پاییزی جدیدی است که با اجرای امیر حسین مدرس و تهیه کنندگی مژگان فرزین  تقدیم مخاطبان می شود، در این برنامه با یک مجله ادبی روبه رو هستم که در هر قسمت  تورقی  بر عاشقانه های  ادبی کهن و مدرن ادبیات فارسی می زند.
از دیگر برنامه های جدید شبکه می توان به "لیموترش "اشاره کرد که جایگزین برنامه یخ در بهشت می شود این برنامه با همان تیم اجرای قبلی با حضور مهدی فرج اللهی به عنوان کارشناس مجری و تهیه کنندگی مهدی استاد احمد به سمع شنوندگان می رسد.

"لیموترش"دراین  فصل با یک نگاه تعاملی با  مخاطبان  راهی آنتن می شود، با راه اندازی سامانه هدهد در سایت شبکه "لیموترش " با دریافت متون طنز از طرف مخاطبان و بازخوانی و ویرایش این متون و اضافه کردن  آیتم های طنز محور در کنار آن مثل آیتم های معرفی «مشاهیر.،طنزستان، تازه های طنز و...» تهیه و پخش می شود.

وی افزود:  همچنین برنامه "هدهد" از 24 مهر در جدول پخش برنامه های شبکه قرار می گیرد، "هدهد " ازدیگر برنامه های تعاملی شبکه است که بر اساس تعامل مخاطبان با سایت شبکه  طراحی و تولید شده است.
 این برنامه با پخش قسمت هایی از برنامه های سایت شبکه به معرفی  تولیدات اختصاصی برای سایت شبکه  می پردازد.

افتخاری برنامه "همپای صبا" را احیا شده برنامه همپای صبایی که سال قبل در جدول پخش برنامه های رادیو صبا قرار داشت دانست و درباره آن گفت : این برنامه در فصل جدید با ایده ها و طرح های نو  در قالب با هدف جذابیت بیشتر به روز شده است که با دو تیم اجرایی به تهیه کنندگی رضا عزتی و آزاده شاهرخ مهر و با  اجرای محمد قریب پناه و مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می شود.

تفاوت نسل ها شرط شرکت در مسابقه بیست شو است

مدیر شبکه رایویی صبا در ادامه از تغییرات برنامه های روی آنتن شبکه خبر داد و در این باره افروزد:در تعدادی از برنامه های شبکه با توجه به بازتاب گرفته شده از مخاطبان و ارزیابی های صورت گرفته با تغییراتی روانه آنتن می شود که از آن جمله می توان به  مسابقه  "بیست شو  اشاره کرد .

"مسابقه بیست شو" درفصل جدید شرایط ویژه ای برای شرکت کنندگان مسابقه تعریف کرده است ، به این صورت است که شرکت کننده ها باید برای شرکت در مسابقه از یک خانواده و دو نسل باشند، مثل پدر و پسر  ،خواهر زاده و دایی ، عمه و برادر زاده ... یعنی شرکت کننده ها باید از نسل های متفاوتی باشند.

افتخاری در ادامه  تغییرات برنامه شهر فرنگ اشاره کردو گفت : برنامه" شهر فرنگ " با توجه به ارزیابی های صورت گرفته نیاز به تغییراتی دارد که می توان به تعامل بیشتراین برنامه با مخاطبان و بیشتر شدن حجم نمایش های طنز در این برنامه اشاره کرد .این برنامه در فصل جدید با گسترش تعامل با مخاطبان از طریق سامانه هدهد لطیفه ها و خاطرات ارسالی مخاطبان را با نام خودشان و اجرای بازیگران طنز پخش می کند.

این برنامه با تغییرات صورت گرفته در پاییز به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد وکارگردانی ساجد قدوسیان روزهای شنبه تا چهارشنبه به مدت یک ساعت و روز های پنج شنبه و جمعه به مدت 2 ساعت تقدیم مخاطبان می شود.
مدیر شبکه در تصریح برنامه های تغییر یافته به برنامه "باشگاه زندگی "اشاره کرد و گفت : این برنامه از این پس با نام شین جیم پخش می شود  "شین جیم " را می توان از برنامه های جدید شبکه نام برد ، که در این برنامه شاهین جمشیدی به عنوان مجری  پنج شنبه شب ها ساعت 21 میزبان چهره های طنز کشورمان است که به گفتگوی صمیمی با آنها می پردازد.
شین جیم به تهیه کنندگی نازنین حاجی سیف الله  راهی آنتن می شود.
وی افزود :"رادیو شصت " ازدیگر  برنامه های های تغییر کرده شبکه است ، برنامه خاطره انگیز "رادیو شصت " که بر مبنای  پخش موسیقی و ترانه های نوستالژی  دهه 60 و 70 پخش می شد بعد از شش ماه پخش مستمر  در قالب و نام جدید" قاصدک" همره مخاطبان می شود.
برنامه "قاصدک "که یک برنامه ی ترکیبی با شعر و ترانه و موسیقی است ،  مخاطب را به  فضایی شاعرانه و خیال انگیز پاییزی  می برد. این برنامه هر روز به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی تقدیم شنوندگان می شود.

ویژه برنامه های هفته وحدت با همکاری مراکز کیش و کرمانشاه

مدیر شبکه رادیویی صبا در پایان به ویژه برنامه های هفته وحدت اشاره کرد وگفت : رادیو صبا در هفته وحدت که  هفته ی دوستی و برادری است ویژه برنامه هایی را تقدیم مخاطبان می کند، که از  مهترین آنها می توان به برنامه های زنده صبحگاهی و عصر گاهی شبکه اشاره کرد .

این برنامه ها در این ایام به صورت کار مشترکی از مرکزصدای  کیش و کرمانشاه راهی آنتن می شود.
برنامه صبحگاهی با عنوان" صبح وحدت" با اجرای پرانرژی  مهبد قناعت پشه و احمدرضا موسوی به تهیه کنندگی رضا عزتی در فضایی شاد  با همکاری مرکز صدای کیش تقدیم مخاطبان می شود .

ویژه برنامه عصر گاهی"عصر همدلی" نیز به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای لاله جلال آبادی در کنار هم وطننان کرد زبان با همکاری صدای  کرمانشاه و شهر پاوره همراه مخاطبان می شود.

تازه ترین موسیقی و ترانه ها در سایت رادیو صبا

در پایان مدیر شبکه از رونمایی قالب جدید سایت شبکه در 24 مهر همزمان با سالروز به امامت رسیدن ولی عصر(عج) خبر داد، وی درتوضیح این خبر گفت : سایت شبکه در طراحی و قالب جدید با ارایه محصولات صوتی و تصویری جدید و بخش هایی ویژه ای به تعامل با مخاطبان می پردازد.

که از مهمترین بخش های آن می توان به "بانک طنز " اشاره کرد که در آن مخاطبان می‌توانند به مجموعه ای از متون طنز، طنز آهنگ و پادکست ها دسترسی داشته باشند که البته قابل ذکر است که این دسترسی در دوسطح عمومی و اختصاصی تعريف شده که کاربران سایت با توجه به فعالیت در سایت امتیاز می‌گیرند که سطح دسترسی متناسب با امتیاز کاربر تعریف شده است.

از دیگر بخش‌های سایت به سامانه هدهد جهت ارسال آثار طنز مخاطبان در قالب متون،طنز آهنگ و پادکست اشاره کرد.

حمیدرضا افتخاری در خصوص رونمایی از قالب جدید سایت شبکه گفت  «مشاهیر، طنزستان، کتابخانه طنز و تازه های موسیقی از دیگر بخش های جدید سایت است که فکر میکنم بخش تازه های موسیقی با انتشار تازه ترین های حوزه موسیقی و ترانه البته با مجوز خواننده  جذابیت خوبی برای کاربران داشته باشد. سایر بخش های جدید  سایت متعاقبا بعد از رونمایی سایت شبکه در قالب جدید معرفی می شود. 

در پایان مدیر شبکه صبا با آرزوی پاییزی دل انگیز مخاطبان را به شنیدن برنامه های رادیو صبا در فصل جدید دعوت کرد.
 
شنونده رادیو صبا روی موج اف ام ردیف 105,5 مگاهرتز باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها