شاخص کل بازار بورس امروز (چهاشنبه، ۱۴ مهرماه) با سه ‌هزار و ۶۳۸ واحد افزایش در جایگاه یک‌میلیون و ۴۸۸ هزار واحدی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۴۱۱۲۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، در معاملات امروز بیش از ۶ میلیارد و ۸۴۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۸ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با یک هزار و ۷۹۰ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۲۸۲ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با یک‌هزار و ۱۲۹ واحد رشد به ۲۶۹ هزار و ۵۶۸ واحد رسید.

شاخص بازار اول دو هزار و ۳۹۰ واحد و شاخص بازار دوم هشت هزار و ۱۸۴ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین همه نمادها، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با یک هزار و ۲۲۸ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس (فارس) با یک هزار و ۱۴۲ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۶۰۷ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۵۹۷ واحد، پتروشیمی مبین (مبین) با ۵۶۳ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۴۳۴ واحد و پتروشیمی فناوران (شفن) با ۳۹۸ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس همراه شدند.

در مقابل فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک هزار و ۱۶۶ واحد، فولاد خوزستان (فخوز) با ۷۰۸ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۳۸۸ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (وغدیر) با ۱۹۷ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۱۷۵ واحد، گروه دارویی برکت (برکت) با ۱۶۷ واحد و معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۱۵۱ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

برپایه این گزارش، امروز نماد پارس فولاد سبزوار (فسبزوار)، آریان کیمیاتک (کیمیاتک)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، گروه دارویی برکت (برکت)، پالایش نفت تهران (شتران)، بورس کالای ایران (کالا) و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) در نماد‌های پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه فرآورده‌های نفتی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۶۲۳ میلیون و ۹۴۴ هزار برگه سهم به ارزش هفت هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

امروز شاخص فرابورس بیش از ۴۰ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۲۱ هزار و ۳۳۱ واحد ثابت ماند.
همچنین در این بازار دو میلیارد و ۷۹۶ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۸۲ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نماد پلیمر آریا ساسول (آریا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پالایش نفت شیراز (شراز)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، اعتباری ملل (وملل)، نفت پاسارگاد (شپاس)، پخش البرز (پخش)، توزیع داروپخش (دتوزیع)، کلر پارس (کلر) و تولید برق عسلویه مپنا (بمپنا) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

همچنین بیمه پاسارگاد (بپاس)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیرا)، مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان)، بیمه اتکایی ایرانیان (اتکای)، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر) و پتروشیمی تندگویان (شگویا) با تاثیر منفی بر شاخص فرابورس همراه بودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها