مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله تهران از پنجشنبه

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : با توجه به آغاز واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله، ۱۰۰ مرکز ویژه واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده‌های آنان در شهر تهران در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۹۵
به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا فولادوند درباره واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله از ۵ شنبه افزود: با توافق و تفاهمی که با دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی داشتیم، ان شاالله علاوه بر پایگاه‌های ثابت واکسیناسیون که (توسط وزارت بهداشت و سایرنهادها) در سطح شهر تهران مستقر شده اند و فعالیت می‌کنند و صد مدرسه در شهر تهران نیز آماده واکسیناسیون دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه در این صد مدرسه از پنجشنبه این هفته واکسیناسیون عمومی دانش آموزان آغاز خواهد شد گفت: از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم که برای بالا بردن سطح ایمنی دانش آموزان و به نوعی برای کمک به مقابله با بیماری کرونا تلاش کنند بنابراین دانش آموزانی که از ۱۲ تا ۱۸ سال سن دارند، برای واکسیناسیون به پایگاه‌های مورد نظر و منتخب بیاورند و به مهار کرونا کمک کنند.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای انجام وظایفی که در ستاد مقابله با بیماری کرونا بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است اعم از آماده سازی فضا، آماده سازی نیرو‌های ثبات و تجهیزات مورد نیاز آمادگی کامل داریم و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در کنار این آمادگی برای تزریق واکسن آماده کامل دارند که متخصص و پزشک نیز در کنار آن‌ها حضور خواهند داشت تا این روند ادامه پیدا کند.

وی گفت: بنابراین دانش آموزان (۱۲ تا ۱۸ سال) حتما در جریان باشند که در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته واکسیناسیون رسمی در پایگاه‌های تهران انجام می‌شود.

فولادوند درباره دانش آموزانی که واکسن نمی‌زنند نیز گفت:هنوز ما در ابتدای مباحث هستیم و باید ببینیم ستاد مقابله با بیماری کرونا در این خصوص چه تصمیمی می‌گیرد و ما تصمیمات ستاد را اجرایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: هنوز ستاد مقابله با بیماری کرونا نه تنها برای دانش‌آموزانی که احتمالا واکسن نمی‌زنند بلکه برای افراد عادی جامعه نیز که واکسن نزده اند تصمیمی گرفته نشده است و ما مجری سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا هستیم.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها