۷ نفر اعضای اصلی و علی البدل و یک بازرس انتخاب شدند

برگزاری انتخابات تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری در اردبیل

با هدف توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل، چهارمین دوره انتخابات تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری در اردبیل برگزار شد.
با هدف توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل، چهارمین دوره انتخابات تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۱۵
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل فرشی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت:این انتخابات چهارمین دوره انتخابات راهنمایان گردشگری در استان است و متفاوت از انتخابات قلبی لذا اولین دوره انتخابات تشکل‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری محسوب می‌شود.
وی افزود: تفاوت تشکل حرفه‌ای با تشکل صنفی در این است که تشکل حرفه‌ای زیر چتر حمایتی وزارت خانه واداره کل میراث فرهنگی قرار می‌گیرند و در حوزه توانمند سازی، تسهیلات و دیگر حوزه‌های مربوطه بیشتر در خدمتشان هستیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بیان کرد: با عنایت به تلاش‌هایی که از گذشته تاکنون انجام شده بویژه در سال‌های اخیر شاهد توسعه امورات زیربنایی، تاسیسات گردشگری وتوسعه قطب‌های گردشگری در استان اردبیل هستیم.
فرشی با اشاره به فعالیت ۱۳۰ نفر راهنمای آموزش دیده در حوزه طبیعت گردی و راهنمایان فرهنگی اضافه کرد: ۷۰ نفر عضو انجمن هستند و امیدواریم با تبلیغات، فعالیت و تلاش‌ها اعضا بیشتر شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان در پایان گفت: در این انتخابات ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل و یک نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند که برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها