با پیروزی بر دیوید تیلور آمریکایی در یک مبارزه انتقامی

حسن یزدانی دل یک ملت را شاد کرد

حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در مبارزه فینال این وزن در پیکارهای جهانی موفق شد دیوید تیلور آمریکایی را شکست دهد و انتقام سه شکست قبلی را از او بگیرد و تیم ملی را به نخستین طلا در اسلو برساند.
کد خبر: ۱۳۴۰۷۷۱

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، این مبارزه تقریبا ۲ ماه بعد از فینال المپیک برگزار شد. یزدانی که بعد از سه شکست مقابل تیلور انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل این جادوگر آمریکایی داشت، با بستن کشتی و از کار انداختن دستان حریفش در همان ثانیه‌های آغاز مبارزه، حریفش را به بیرون برد و یک امتیاز گرفت. یزدانی در ادامه با زدن زیر بغل و غوص دادن حریف سعی بر اداره کردن کشتی داشت که با همین روش یکبار دیگر امتیاز از حریف گرفت و وقت نخست را ۲ بر صفر به سود خود پایان برد.

تیلور سه دقیقه دوم را پرکارتر شروع کرد و سعی داشت با رسیدن به پاهای یزدانی به امتیاز برسد که در ادامه یزدانی با پیش انداختن تیلور و رسیدن به پشت حریف ۲ امتیاز دیگر گرفت. چند ثانیه بعد تیلور به پاهای یزدانی رسید اما نماینده کشورمان با بدلکاری قهرمان المپیک را دوباره خاک کرد که داوران امتیازی به نماینده کشورمان ندادند. در یک دقیقه به پایان کشتی تیلور به راحتی به پاهای یزدانی رسید و ۲ امتیاز گرفت. تیلور که بی محابا به پاهای یزدانی حمله می‌کرد با خیمه‌های سنگین و خوفناک یزدانی مواجه می‌شد و با اداره کشتی و در ثانیه‌های پایانی کشتی یک مرتبه دیگر حریفش را خاک کرد و در نهایت این مبارزه را ۶ بر ۲ به سود خود پایان داد و حریفش را شکست داد و به سیطره شکست ناپذیری تیلور پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها