۴۱۰ هزار تن کالای اساسی توسط شرکت‌های حمل و نقل و ناوگان ملکی راهداری به استان اردبیل حمل شده است.
۴۱۰ هزار تن کالای اساسی توسط شرکت‌های حمل و نقل و ناوگان ملکی راهداری به استان اردبیل حمل شده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۶۷۸

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حمل ۴۱۰ هزار تن کالای اساسی توسط شرکت‌های حمل و نقل و ناوگان ملکی راهداری در ۶ ماه گذشته به استان خبر داد.
میرمحمدی در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل گفت: انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها موظف شده اند برای هر کامیونی که از بندر امام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل نماید در سالن اعلام بار یک مرتبه بدون نوبت بار ارائه کنند.
وی برنج، جو، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت و شکر را مهمترین کالا‌های اساسی حمل شده عنوان کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.
میرمحمدی خاطر نشان کرد: توزیع کالا‌ها توسط امور پشتیبانی دام و سایر دستگاه‌های مربوطه بدون هیچ مشکلی در سطح استان انجام می‌شود.
رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و افزود: صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام به مقصد استان اردبیل برای کالا‌های اساسی، سویا، ذرت و جو فراهم شده است.
وی تصریح کرد: در راستای ترغیب رانندگان عزیز جهت اعزام به بندر امام خمینی (ره)، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن شرکت‌های حمل و نقل اگر راننده‌ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت و برگشت می‌تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.
رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به صدور بیش از ۱۸۵ هزاربرگ بارنامه در ۶ ماه گذشته افزود: با تلاش فعالان حمل و نقل و رانندگان خستگی ناپذیر در مدت یاد شده ۲ میلیون تن کالا نیز در استان جابجا شده است.
میرمحمدی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار دانست و گفت: ۸۷ شرکت حمل ونقل کالا در سطح استان فعالیت می‌کند.
وی ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر را خاطر نشان کرد و یادآور شد: نظارت ویژه‌ای بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان‌های عمومی و عملکرد آنان درحال انجام است و با متخلفان در کمیسیون‌های مربوطه برخورد می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها