فرمانده گروه پهپاد حضرت ولیعصر (عج) ارتش:

صنعت دفاعی ایران به لبه علم طراحی و تولید پهپاد رسیده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش:

شایعات شهید و مجروح شدن در رزمایش فاتحان خیبر کذب است

شایعات و دروغ افکنی معاندان و بدخواهان در خصوص رزمایش فاتحان خیبر کذب محض است .
کد خبر: ۱۳۴۰۶۷۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش با تکذیب شایعات و دروغ افکنی معاندان و بدخواهان در خصوص رزمایش فاتحان خیبر گفت: هیچ سانحه، فوتی و مجروحی در این رزمایش نداشتیم و خبر‌های منشر شده و شایعات در این خصوص بی اساس است.

امیر حاجیلو در ارزیابی رزمایش فاتحان خیبر گفت: این رزمایش مرحله تکمیل آموزش‌های مشابه میدانی و جنگی و به نوعی ارزیابی آمادگی نیرو‌ها، یگان‌ها و مدیریت فرماندهان بود.

وی که در نشست با خبرنگاران رسانه‌های آذربایجان غربی سخن می‌گفت، افزود: در این رزمایش از پهباد‌های ویژه ارتش رونمایی و مورد استفاده قرار گرفتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: استقرار ۱۵ یگان در کمتر از ۴۸ ساعت در منطقه رزمایش فاتحان خیبر رکورد جابجایی نیرو‌های نظامی بود.

امیر حاجیلو پیام رزمایش فاتحان خیبر به کشور‌های همسایه و دوست را صلح و امنیت منطقه و دوستی عنوان کرد و گفت: دشمنان و رژیم صهیونیستی نیز که باعث ناامنی هستند و قصد ایجاد تنش و تفرقه در منطقه را دارند پیام خود را از این رزمایش دریافت کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش همچنین از احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی در نزاجا خبر داد و گفت: از این تعداد واحد مسکونی در حال ساخت ۲۲۰ واحد متعلق به منطقه شمالغرب است.

امیر حاجیلو از اتمام واکسیناسیون کرونا در ارتش نیزخبر داد و افزود: تمامی کادر، پایوران و سربازان نیز به همراه خانواده در ارتش واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رزمایش فاتحان خیبر نیروی زمینی ارتش با حضور تعدادی از یگان‌های زرهی، توپخانه، پهپادی، جنگال و مهندسی رزمی، با پشتیبانی بالگرد‌های هوانیروز روز جمعه گذشته در منطقه عمومی شمالغرب کشور برگزار شد.
 
تعداد بازدید : 14
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها