مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت:طی شش‌ماهه نخست امسال ۲۱۰۷ طرح اشتغال بااعتبار بیش از 73 میلیارد تومان توسط کمیته امداد در استان کرمان ایجادشده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۶۵۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛یحیی صادقی اشتغال،توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان را از مهم‌ترین اهداف این نهاد دانست و افزود:در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان این نهاد با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال،ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان و هم‌چنین کاریابی برای مددجویان هرساله زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان و اقشار آسیب زیادی را فراهم می‌کند.

وی بابیان اینکه طی شش‌ماهه نخست امسال ۲۱۰۷ طرح اشتغال بااعتبار بیش از 73 میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی وامدادی توسط کمیته امداد در استان کرمان ایجادشده است گفت:همچنین طی این مدت ۲۴۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و فرزندان آن‌ها از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کارشده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد:درمجموع طی شش‌ماهه نخست امسال ۲۹۶۴ مورد فرصت شغلی توسط این نهاد برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در استان ایجادشده است.

وی از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۲۰۲۹مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد:با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای،مقدمات خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به میزان قابل‌توجهی فراهم و از ظرفیت‌های متقابل سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد،به‌خوبی استفاده می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها