فرمانده کل سپاه گفت: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه های مختلف بوده و هست.
کد خبر: ۱۳۴۰۶۴۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

سرلشکر سلامی در این دیدار، از شهدا به عنوان چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها یاد کرد و گفت: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه‌های مختلف بوده و هست.

فرمانده کل سپاه از شهدای دوران عزت آفرین دفاع مقدس به عنوان پیشقراولان الگوسازی ایثار و رشادت نام برد و با تاکید بر استمرار راه نورانی شهدا اظهار کرد: امنیت میهن عزیزمان را مدیون ایستادگی و پایمردی شهدای گرانقدری هستیم که نه تنها در دوران حیات طیبه خود ایثارگرانه مجاهدت کردند، بلکه با گذشت بیش از چند دهه از شهادت آن‌ها شاهد اثرگذاری و حضور این الگو‌های همیشه جاوید و الهام بخش در تمامی شئون زندگی خود هستیم.

در این دیدار که سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار شریفی مسئول امور ایثارگران سپاه نیز حضور داشتند؛ فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها