سایت‌های زیادی وجود دارند که امکان رزرو هتل را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. هرکدام از این سایت‌ها ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند. booking و علی بابا درحال‌حاضر از بهترین سایت‌ها برای رزرو آنلاین هتل در خارج و داخلی ایران محسوب می‌شوند. اگر قصد سفر خارجی و پرداخت ارزی دارید و بین دوراهی گیر کرده‌اید و نمی‌دانید که قبل از مسافرت از کدام‌یک از این سایت‌ها هتل رزرو کنید، تا پایان همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۳۴۰۶۰۷

رزرو هتل خارجی از سایت boking یا علی بابا؟

بهترین سایت‌های رزرو اقامتگاه و هتل


سایت بوکینگ یکی از بهترین سایت ها برای رزرو هتل محسوب می‌شود. این سایت هتل‌های متعددی داشته و هرشخص با هرسلیقه می‌تواند از آن محلی برای اقامت در همه شهرهای دنیا انتخاب کند. علی بابا نیز یکی‎‌دیگر از بهترین سایت‌ها برای رزرو اقامتگاه، ویلا و هتل‌های داخلی و خارجی محسوب می‌شود که برای ارائه خدمات به ایرانیان تاسیس شده است. در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این دو شرکت و راهنمایی برای انتخاب بهترین سایت می‌پردازیم.

طراحی عالی

سایت booking طراحی عالی داشته و کابران بدون هیچ مشکل و پیچیدگی می‌توانند مراحل رزرو کردن هتل را انجام دهند. متخصصان زیادی روی بهبود عملکرد این سایت فعالیت می‌کنند و رابط کاربری آن، هرروز، بهتر از دیروز می‌شود. چیدمان کلیدها، تصاویر، اطلاعات و... بسیار اصولی بوده و حس خوبی به کاربر انتقال می‌دهد.
 
رزرو هتل خارجی از سایت boking یا علی بابا؟
اطلاعات کامل

در این سایت اطلاعاتی جامع و کامل درباره هرکدام از هتل‌ها نوشته می‌شود و کاربران می‌توانند با مطالعه هرکدام از آن‌ها، بهترین محل اقامت را برای خود انتخاب کنند. شما با وارد شدن به صفحه هر هتل، می‌توانید مواردی کامل درباره اتاق‌ها، پرسنل هتل، امکانات، ساعت تحویل و تخلیه اتاق و... را مطالعه کنید. همچنین امکان مشاهده نظرات دیگر کاربران نیز وجود دارد. دیدن بازخورد افرادی که قبلا در هتل اقامت داشته‌اند، به شما کمک زیادی می‌کند.

تصاویر باکیفیت

وجود تصویر برای رزرو هتل به‌صورت آنلاین اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا کاربر نسبت به هتل آشنایی زیادی نداشته و فقط با خواندن اطلاعات و مشاهده تصاویر، هتل را انتخاب می‌کند. پس با این توضیحات، می‌توان به‌طورکامل به اهمیت تصاویر هتل در سایت پی برد. اگر کاربران نتوانند تصاویر خوبی از هتل را مشاهده کنند، انتخاب آن‌ها برای محل اقامت به‌صورت غیرحضوری، بسیار سخت خواهد شد و پس از رزرو نیز همیشه استرس انتخاب خود را خواهند داشت، اما کاربرهای سایت booking و علی بابا با چنین مشکلی مواجه نخواهند شد.

تنوع زیاد هتل‌ها

در این سایت، هتل‌های زیادی برای رزرو قرار داده شده که می‌توانید هرکدام از آن‌ها را با بهترین قیمت رزرو کنید. اگر قصد سفر به هرکدام از شهرهای دنیا را داشته ‌باشید، در این سایت می‌توانید مراحل موردنیاز برای رزرو ایده‌آل‌ترین هتل را پشت سر بگذارید.

عدم پشتیبانی فارسی

اصلی‌ترین عیبی که می‌توان برای سایت booking بیان کرد، عدم داشتن پشتیبان فارسی است. اگر کاربرهای فارسی زبان، هنگام رزرو کردن هتل به مشکل بخورند، رفع اشکال برای آن‌ها کمی پیچیده خواهد شد. بسیاری از افراد در فهم و گفتن زبان انگلیسی نسبتا ضعیف هستند و به‌همین‌دلیل نمی‌توانند مشکل خود را به پشتیبانی این سایت منتقل کنند.
 
رزرو هتل خارجی از سایت boking یا علی بابا؟
نبودن زبان فارسی در سایت

شاید قصد داشته باشید سایت booking را برای رزرو هتل خارجی یا داخلی انتخاب کنید؛ اگر این تصمیم را گرفته‌اید، باید بدانید که این سایت زبان فارسی ندارد و ممکن است هنگام رزرو اتاق‌ها، دچار سردرگمی شوید. برخی از هتل‌ها تعداد زیادی اتاق با ظرفیت و امکانات متنوع دارند که اگر زبان انگلیسی ضعیفی داشته باشید، نمی‌توانید بهترین آن‌ها را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.


از چه سایتی هتل رزرو کنیم؟


نمی‌توان از ویژگی‌های مثبت سایت booking چشم‌پوشی کرد؛ اما دو مورد نقطه ضعف گفته شده در بالا نیز اهمیت زیادی دارد. به‌جرات می‌توان گفت که سایت علی بابا همه ویژگی‌های این سایت را دارد. با این تفاوت که شما هر زمان از 24 ساعت می‌توانید با پشتیبانی علی بابا تماس بگیرید. تیم پشتیبانی به‌سرعت مشکل شما را پیگیری و رفع خواهند کرد.

همه اطلاعات هتل‌ها در سایت علی بابا به‌صورت فارسی نوشته شده و می‌توانید آن‌ها را به‌طورکامل مطالعه کنید. در این سایت هتل‌های زیادی از همه شهرهای دنیا وجود دارد که رضایت هرشخص را حاصل می‌کند. این شرکت با بسیاری از هتل‌های داخلی و خارجی طرف قرارداد بوده و به‌همین‌دلیل کم‌ترین قیمت را برای رزرو هتل ارائه می‌کند.

ما در این مطلب دو سایت booking.com و علی بابا را با هم مقایسه کردیم که بتوانید رزرو هتل را ساده‌تر انجام دهید. در هر دو سایت نام برده شده امکان رزرو هتل خارجی و داخلی وجود دارد. اگر در هرکدام از این سایت‌ها هتل رزرو کرده‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها