وجود هزاران اپلیکشین با امکانات جذاب و وسوسه کننده، کار را برای کاربران سخت و انتخاب را مشکل می‌کند. اگرچه انتخاب برنامه مناسب برای گوشی تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد، اما برند و مدل گوشی نقش تعیین کننده اصلی را در این زمینه ایفا می‌کنند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا لیستی از بهترین اپلیکیشن ها را برای برندهای برتر تولید کننده گوشی همچون اپل، سامسونگ و شیائومی معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۳۴۰۵۹۸
 
10 اپلیکیشنی که بعد از خرید هر گوشی موبایلی باید نصب کنید
 

تعدادی از اپلیکیشن­ های ضروری برای گوشی اپل


آیفون یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌ها و محصولات بازار ایران و حتی دیگر کشورها است. گوشی‌های آیفون کیفیت بسیار بالایی دارند و هم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی‌مدتی برای آن‌‌ها منتشر می‌شوند؛ اما قیمت گوشی آیفون معمولا بالاتر از سایر برندهاست و جزو محصولات رده‌بالای بازار قرار می‌گیرند. اگر به خرید گوشی آیفون فکر می‌کنید بد نیست درباره این گوشی‌ها اطلاعات مناسبی داشته باشید.

کمپانی اپل یکی از پرطرفدارترین برندهای موبایل موجود در سراسر دنیا است که کاربران آن، می­توانند از فروشگاه iOS بهترین برنامه­ های موجود را انتخاب و نصب کنند. تعدادی از برنامه­ های پرکاربرد برای گوشی اپل شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:

اپلیکیشن 1password

برنامه 1password یکی از برنامه‌های محبوب و رایگان میان کاربران iOS است که به‌عنوان یک برنامه امنیتی، به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی فایل‌های مورد نظرتان را در یک پوشه مخفی کرده و برای امنیت آنها پسورد بگذارید. در این برنامه می­توانید اطلاعات خود را در دسته­های مختلف همچون حساب بانکی، ورود به سیستم، کارت­های اعتباری و... سازماندهی کنید.

برنامه 1password بر اساس رمزگذاری end-to-end عمل می­کند و از طریق Spotlight امکان جست و جوی اطلاعات را برای کاربران فراهم می ­آورد.
 
10 اپلیکیشنی که بعد از خرید هر گوشی موبایلی باید نصب کنید
اپلیکیشن Nomorobo

برنامه Nomorobo یکی دیگر از اپلیکیشن‌های رایگان و کاربردی برای گوشی اپل است که به سرعت تمام تماس­های مزاحم و بیهوده، بازاریابی تلفنی و تبلیغات را مسدود و از سوابق تماس شما محافظت می­کند. با کمک این برنامه، می­توانید به صورت اختیاری تماس­های رباتیک مهم مانند هشدارهای هواشناسی را قبول یا مسدود کنید.

اپلیکیشن Google Maps

یکی از برنامه­ های پرطرفدار میان کاربران iOS و اندروید، اپلیکیشن Google Maps است که به کاربران در زمینه مسیریابی کمک می­کند. با اتصال به اینترنت و انتخاب مکان مورد نظر، سریع‌ترین مسیر و نقشه کامل مقصد خود را دریافت خواهید کرد.


تعدادی از اپلیکیشن­ های ضروری برای گوشی سامسونگ


برای خرید گوشی موبایل از سایت خرید گوشی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ فروشگاه‌های اینترنتی موبایل زیادی هستند که انواع و اقسام گوشی‌های موبایل را می‌فروشند اما همه‌ی آن‌ها قابل اعتماد نیستند، مثلا خیلی از سایت‌های خرید گوشی با شعار خرید اینترنتی گوشی ارزان، مشتری جذب می‌کند. گوشی سامسونگ با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، جایگاه بسیار بالایی در میان کاربران دارد به‌طوری که خرید اینترنتی انواع گوشی موبایل از فروشگاه های آنلاین معتبر در این برند بسیار رواج پیدا کرده است. این شرکت همواره تلاش می­کند تا با ارائه برنامه­ های کاربردی و جذاب، جایگاه خود را حفظ کند. تعدادی از برنامه­ های پرکاربرد برای کاربران اندروید به شرح زیر هستند:

اپلیکیشن Google Chrome

برنامه Google Chrome به‌عنوان یکی از بهترین مرورگرها شناخته می­شود. ویژگی­ هایی همچون پشتیبانی از HTML5، همگام سازی دسکتاپ، لینک­ های سریع برای دسترسی به سایت­های مورد علاقه و مجهز بودن به Google translate، از جذابیت­ های این مرورگر است. به کمک Google Chrome می­توانید یک جست و جوی امن و سریع را تجربه کنید.

اپلیکیشن WPS office

یکی از برنامه­های ضروری و به‌شدت کاربردی برای کاربران اندروید، اپلیکیشن رایگان WPS Office است. این برنامه قابلیت­ها و امکانات بسیاری در خود جای داده و کاملا سازگار با مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپویینت، ادغام PDF، یادداشت، اسناد Google و ... است. برنامه WPS Office، با یک مبدل PDF، خواننده، ویرایشگر و با قابلیت اشتراک فایل، رمزنگاری داده­ها و... یکی از بهترین برنامه ­های اندروید محسوب می‌شود. به علاوه، شما می­ توانید به Cloud Drive متصل شده و اسناد خود را در آن ذخیره کنید.
 
10 اپلیکیشنی که بعد از خرید هر گوشی موبایلی باید نصب کنید
اپلیکیشن AppLock

گاهی ممکن است یک برنامه به ظاهر بی‌ضرر، تهدیدی برای امنیت اطلاعات موجود در گوشی همراه­تان محسوب شود. بعضی از برنامه­ های نصب شده بر روی گوشی، می­توانند به صورت مخفیانه، به هکرها امکان دسترسی به گذرواژه ­ها، مخاطبین، پیام‌ها و حتی دوربین را بدهند. اپلیکیشن Applock این نوع برنامه­ های خطرناک را غیرفعال کرده و درنتیجه، باعث حفاظت از حریم خصوصی کاربران می‌شود.

اپلیکیشن  Bitdefender

اپلیکیشن Bitdefender یک آنتی ویروس است که در این زمینه رقیب ندارد. این برنامه به‌صورت خودکار تمام برنامه­ های موجود بر روی گوشی را اسکن کرده و برنامه­های امن را از برنامه‌های خطرناک جدا می‌کند. اسکنر نرم افزارهای مخرب، حفظ حریم خصوصی و ویژگی ضد سرقت از ویژگی­های بارز برنامه Bitdefender است.


تعدادی از اپلیکیشن ­های ضروری برای گوشی شیائومی


کمپانی شیائومی، یکی از تولیدکنندگان مطرح در جهان است که با تولید گوشی­ های قدرتمند و به روز شیائومی، امکان اجرای تعداد زیادی از برنامه­ها را به کاربران می­دهد. گوشی‌های شیائومی به دلیل قیمت نسبتا ارزان و قابلیت‌های بسیاری خوبی که در مقایسه با دیگر شرکت‌ها پیش روی مخاطب قرار می‌دهند، از جمله گوشی‌های هوشمندی به حساب می‌آیند که در طول سال‌های گذشته توانسته‌‌اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. دلیل این اتفاق هم کاملا مشخص است. همه دوست دارند با کمترین هزینه، بهترین امکانات را داشته باشند و گوشی‌های شیائومی این امکان را برای گروه زیادی از افراد فراهم کرده‌اند. خرید گوشی شیائومی در اکثر مواقع یک انتخاب هوشمندانه به حساب می‌آید؛ مخصوصا در شرایطی که نمی‌توان برای در اختیار داشتن گوشی‌های رده بالا پول زیادی هزینه کرد.

مفیدترین برنامه­ هایی که در مدل­ های شیائومی، قابلیت نصب و اجرا دارند در زیر آمده است:

اپلیکیشن Microsoft Office

در معرفی اپلیکیشن Microsoft Office باید به این نکته اشاره کرد که این برنامه برای به اجرا درآمدن، نیازمند پردازنده‌های قوی است. از طرف دیگر، یکی از نقاط قوت گوشی­های شیائومی، استفاده از پردازنده‌های قدرتمند است که توانسته نظر کاربران بسیاری را جلب کند و رضایت آنها را به همراه داشته باشد. در نتیجه، این برنامه در مدل­های شیائومی بدون هیچ مشکل اجرا می­شود. برنامه Microsoft Office تمام برنامه­ های کاربردی مایکروسافت را ادغام کرده که با کمک آن می‌توانید به اکسل، ورد و پاورپوینت دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن The VLC Media Player

گرچه گوشی­ های شیائومی مجهز به نمایشگر و بلندگوهای بسیار عالی هستند، اما متاسفانه به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که یا یک پخش کننده ویدئو داخلی ندارند یا اگر هم دارند، آن پخش کننده آنقدر ضعیف است که نیاز کاربران را برطرف نمی کند.

اپلیکیشن The VLC Media plyer یکی از بهترین گزینه­ها در میان برنامه ­های مشابه است. این برنامه، تمام انتظاراتی که شما از یک پخش کننده دارید را در اختیارتان قرار می­دهد. این اپلیکیشن، تقریبا از تمام فرمت­های تصویری و صوتی پشتیبانی می‌کند و اکثر فیلم ها را به اجرا در می­آورد. The VLC Media Player به افراد اجازه می­دهد تا کیفیت صدا را به دلخواه تغییر دهند و زیرنویس را همگام سازی کنند. این برنامه همواره به‌روزرسانی شده و قابلیت‌های جدید به آن اضافه می­شود.

اپلیکیشن Solid Explorer File Manager
 
10 اپلیکیشنی که بعد از خرید هر گوشی موبایلی باید نصب کنید
برنامه Solid Explorer File Manager یکی از بهترین برنامه­ ها در زمینه مدیریت فایل است. محیط این برنامه بسیار ساده طراحی شده و امکان سازماندهی و دسترسی آسان به فایل­ ها را در اختیارتان می‌گذارد. از ویژگی­ های مهم این برنامه می توان به قابلیت پنهان کردن فایل­ های مهم و خصوصی اشاره کرد. علاوه‌بر آن، این برنامه توانایی استخراج فایل­ های فشرده شده را نیز دارد که این ویژگی، آن را از بقیه اپلیکیشن­ ها متمایز می­کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها