برند بنللی یکی از برترین و قدیمی‌ترین برندهای موتورسیکلت در اروپا و کشور ایتالیا است. در حال حاضر موتورهای بنللی و همچنین برند کی‌وی (Keeway) با طراحی شرکت بنللی تولید می‌شوند. کی‌وی در سال‌های اخیر چندین مدل از محصولات خود را به بازار معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۵۲۹

ارتباط محصولات موتورسیکلت کی‌وی و برند بنللی ایتالیا


برند بنللی یکی از برترین و قدیمی‌ترین برندهای موتورسیکلت در اروپا و کشور ایتالیا است. در حال حاضر موتورهای بنللی و همچنین برند کی‌وی (Keeway) با طراحی شرکت بنللی تولید می‌شوند. کی‌وی در سال‌های اخیر چندین مدل از محصولات خود را به بازار معرفی کرده است که در این مطلب با موتورسیکلت مدل CITY150 و اسکوتر برقی کی‌وی مدل e-zi که در ایران توسط شرکت نیکران موتور ارائه شده‌اند و دسته‌ای که این موتورها در آن قرار می‌گیرند، آشنا می‌شویم.
 

معرفی موتورسیکلت 150 سی‌سی و اسکوتر برقی مدل e-zi از برند کی‌وی
کلاس خیابانی (Street)؛ کاربردی‌ترین نوع موتورسیکلت

 

موتورسیکلت‌های کلاس خیابانی یکی از محبوب‌ترین گروه‌های موتورسیکلت در دنیا هستند. این محصولات، موتورهای جمع‌وجور و اندکی اسپرت و در عین حال مناسب مسافرت‌های روزانه درون‌شهری هستند. محصولات موتورسیکلت کلاس خیابانی، موتوری با حجم متوسط دارند، قراردادن پاها از روی این موتور روی زمین آسان است و در زمان نشستن موتورسوار، فرمان آن‌ها بسیار دقیق و قابل کنترل است.

موتورسیکلت‌های این کلاس طراحی ساده‌ای دارند و در عین حال برای بیشتر انواع کاربردها و اهداف، کارایی دارند. طراحی آن‌ها از نظر ارگونومی خنثی است؛ زیرا بسیار به جلو یا عقب، متمایل نیستند. موتورسیکلت‌های خیابانی برای سلیقه و سنین مختلف طراحی شده‌اند و کاربرد عام دارند.
 

معرفی موتورسیکلت 150 سی‌سی و اسکوتر برقی مدل e-zi از برند کی‌وی
معرفی موتورسیکلت کی‌وی مدل CITY150

 

موتورهای کلاس خیابانی در ایران بیشترین سهم را از نظر تعداد در فروش موتورسیکلت دارند. شرکت نیکران موتور پاسارگاد نیز با آگاهی از این موضوع و کارایی بالای این موتورها برای مصارف و رفت‌وآمدهای شهری، موتورسیکلت کی‌وی مدل CITY150 را به بازار موتورسیکلت ایران معرفی و عرضه کرده است. این مدل در سرتاسر قاره آسیا به‌ویژه در کشورهای چین، هند، مالزی و ایران مورد استقبال قرار گرفته است.

کی‌وی مدل CITY150 از یک جعبه دنده نرم 5 دنده برخوردار است که در کنار دیگر مشخصات آن، یک سواری راحت را برای موتورسوار فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این موتورسیکلت می‌توانیم به زین بسیار نرم، مصرف سوخت پایین، رینگ پره‌ای، دو جک بغل و میانی و پنل عقربه‌ای سرعت‌سنج اشاره کنیم. مشخصات فنی این محصول از برند کی‌وی عبارتند از:

·         حجم موتور: 149.4 سی سی

·         نوع موتور: تک سیلندر، 4 زمانه و 2 دو سوپاپ

·         سیستم سوخت: انژکتور برقی EFI

·         احتراق: CDI

·         استارتر: الکتریک استارتر و هندل

·         کنترل سوخت: DHOC

·         جعبه دنده: 5 سرعتی

·         نوع انتقال: زنجیر

·         نوع کلاچ: خیس صفحه روغنی

·         ترمز جلو و عقب:کاسه‌ای

·         وزن خشک: 110 کیلوگرم

·         ظرفیت باک بنزین: 11.3 لیتر
 

معرفی موتورسیکلت 150 سی‌سی و اسکوتر برقی مدل e-zi از برند کی‌وی
اسکوتر برقی؛ نمادی از سبک زندگی مدرن


اسکوترهای برقی نمادی از حمل‌ونقل و سبک زندگی مدرن هستند و در اکثر شهرهای بزرگ دنیا در همه‌جا دیده می‌شوند. همچنین روزبه‌روز محبوبیت آن‌ها در حال افزایش است؛ به‌طوری‌که در برخی کشورها در صدر جدول فروش قرار دارند. شهرت این گروه موتورها به دلیل مزایای ویژه آن‌ها است. برخی از این مزایا را با هم مرور می‌کنیم:

·         آلودگی صوتی کمتر: رفت‌وآمد در شهرها و آلودگی صوتی، تا پیش از حضور اسکوترهای برقی، دو عضو جدانشدنی بودند؛ برخلاف اکثر شیوه‌های حمل‌ونقل شهری، اسکوترها حمل‌ونقلی آرام و بسیار کم‌صدا را ممکن کرده‌اند

·         سازگاری با محیط زیست: اسکوترهای برقی و خودروهای الکتریکی، تنها دوستان واقعی محیط زیست هستند و استقبال بیشتر مردم از آن‌ها قطعا باعث کاهش گازهای گلخانه‌ای می‌شود

·         ایمنی: سوار شدن بر هرنوع وسیله نقلیه دارای خطراتی است؛ اما این خطرات در مورد اسکوترهای برقی بسیار کمتر از موارد دیگر است؛ زیرا اسکوترها سرعت کمتری دارند و همچنین طراحی بیشتر آن‌ها به‌گونه‌ای است که از ساق پای شما محافظت می‌کنند و خطر تصادفات را کاهش می‌دهد

·         یادگیری آسان: اسکوترها بهترین وسایل نقلیه برای آموختن یادگیری مهارت‌های اولیه موتورسواری هستند و اصول راندن آن‌ها بسیار اندک و آسان است؛ بنابراین علاقمندان به موتورسواری نیز می‌توانند اصول اولیه موتورسواری را با این وسایل نقلیه بیاموزند

·         مقرون به صرفه بودن: اسکوترها قیمت بسیار مناسبی دارند و هزینه شارژ و نگهداری آن‌ها نیز بسیار اندک است

·         سبکی اسکوتر: اسکوترها علیرغم برخورداری از قطعات محکم مانند شاسی‌ فولادی آلیاژی و قطعات دیگر، یکی از سبک‌ترین انواع وسیله نقلیه هستند و حتی در مواردی می‌توانید آن‌ها را به‌سادگی جابه‌جا کنید؛ برای مثال اسکوتر کی‌وی مدل e-zi تنها 75 کیلوگرم وزن دارد.
 

معرفی موتورسیکلت 150 سی‌سی و اسکوتر برقی مدل e-zi از برند کی‌وی
معرفی اسکوتر برقی کی‌وی مدل e-zi

 

کی‌وی مدل e-zi یک اسکوتر برقی با باتری پرقدرت لیتیومی است که تنها با یک بار شارژ می‌تواند مسافت 40 کیلومتر را طی کند. اسکوتر برقی کی‌وی مدل e-zi یکی از زیباترین مدل‌های اسکوتر است، طراحی این اسکوتر از یک سو مینیمالیستی و از سوی دیگر به مدل‌های مفهومی و مدرن شباهت دارد. اگر به‌دنبال یک وسیله نقلیه جمع‌وجور با قیمتی بسیار مناسب و کارایی بالا برای مسافت‌های نسبتا کوتاه و داخل شهری هستید، این مدل در کنار کارایی، مدلی زیبا و به‌روز است. برخی از مشخصات اسکوتر برقی کی وی مدل e-zi عبارتند از:

·         نوع موتور: Electrical Brushless

·         حداکثر قدرت: 2000 وات

·         حداکثر سرعت: 50 کیلومتر در ساعت

·         پیمایش: 40 کیلومتر با هربار شارژ

·         زمان شارژ: 6 ساعت

·         سیستم کمک‌فنر جلو و عقب: تلسکوپی

·         ترمز جلو: دیسکی

·         ترمز عقب: کاسه‌ای

·         نوع شاسی: فولاد آلیاژی

·         وزن خشک: 75 کیلوگرم
 

معرفی موتورسیکلت 150 سی‌سی و اسکوتر برقی مدل e-zi از برند کی‌وی
خرید محصولات برندهای کی‌وی از نیکران موتور


شرکت نیکران موتور پاسارگاد نماینده انحصاری محصولات برند بنللی ایتالیا است. نیکران در مدت زمان اندکی توانسته است، نبض بازار موتورسیکلت و اسکوتر را در کشور در دست گیرد و انواع مدل‌های موتورسیکلت را در کلاس‌های گوناگون و برای سلیقه‌ها و کاربردهای مختلف به مشتریان و علاقمندان موتورسیکلت در ایران عرضه کند.

شرکت نیکران موتور پاسارگاد برای علاقمندان خرید مدل‌های عرضه شده، امکان خرید اقساطی موتورسیکلت را نیز فراهم کرده است. برای آگاهی بیشتر درباره محصولات موتورسیکلت تحت پوشش شرکت نیکران موتور، آگاهی از روش‌های خرید اقساطی موتورسیکلت، خرید اینترنتی موتورسیکلت و نیز اگاهی از آدرش و شماره‌های تماس نمایندگی‌های این شرکت در تمامی استان‌های ایران کافی است همین حالا از صفحه فروشگاه اینترنتی وب‌سایت نیکران موتور دیدن کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها