مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت؛

معرفی هشت پروژه اولویت‌دار بنادر استان برای 1401

توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر انجام شد؛

تجلیل از دریانوردان نمونه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دریانوردی برترین های حوزه دریا و دریانوردی در استان بوشهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۳۴۰۳۹۰

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمندزاده با تبریک هفته دریانوردی اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت این مناسبت مهم سه موسسه آموزشی، یک شرکت کشتی سازی، ۲ مالک شناور، یک شرکت کشتی سازی و شرکت راهبری، تعمیر ونگهداری شناورهای حستحو ونجات دریایی مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی بیان کرد: شرکت ناخدای جزیره یکی از شرکت‎های برجسته کشور در زمینه ساخت شناورهای فلزی است که این مهم را با بهره ‏گیری از نیروهای با دانش و توانمند بومی اجرایی کرده است.
ارجمندزاده اظهار داشت: این شرکت ظرف ۱۰ سال گذشته ۳۰ شناور فلزی ساخته که مجموع تولید آن با تولید سایر کارگاه‏‎های جنوب کشور برابری می‌کند.
وی گفت: مدیریت شرکت ناخدای جزیره از نقاط قوت و برجسته این شرکت است چراکه با تدبیر و درایت خود و با کمترین امکانات موفق به کسب عناوین ارزشمندی در حوزه ساخت شناورها ی خدماتی شده و در این بین برای نخستین بار در کشور موفق به طراحی و ساخت شناور لندینگ گرافت با ظرفیت ناخالص زیر ۵۰۰ و قابلیت حمل ۱۴ کانتینر ۲۰ فوت شده است.
ارجمندزاده ادامه داد: همزمان با هفته دریانوردی ۲ مالک شناور برتر استان نیز به واسطه رعایت الزامات کنوانسیونMLC  برگزیده ومورد تجلیل قرارگرفتند . این مالکین در ارتباط با وضعیت رفاهی، معیشتی، پرداخت به موقع حقوق و مزایای دریانوردان نهایت همکاری را داشته و همچنین در ارتباط با مسائل ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح دریایی نیز نقش مفید و موثری ایفا کرده اند.
وی افزود: دریانوردان مهم ترین عامل در تامین ایمنی تردد و پیشگیری از بروز سوانح دریایی هستند که سرمایه گذاری مطلوب بر روی آنها می تواند حوادث دریایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
 وی عنوان کرد: تجلیل از موسسه های آموزش دریانوردی دریافر نوین، کشتیرانی جمهوری اسلامی و شهاب خلیج فارس به عنوان موسسه های برتر در آموزش استانداردهای بین المللی و به روز دنیا از دیگر برنامه‏ هایی است که به مناسبت گرامیداشت هفته دریانوردی در استان بوشهر صورت گرفته است.
بازدید از شرکت بحر خزر به عنوان ارائه دهنده خدمات جستجو ونجات وامداد پزشکی به دریانوردان تردد کننده در آبهای نیلگون خلیج فارس از دیگر برنامه هایی است که تاکنون به مناسبت گرامیداشت هفته دریانوردی در استان بوشهر اجرایی شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها