فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران:

۱۰میلیون و ۶۰۰ هزار شهروند تهرانی واکسینه شدند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از اعزام واحدهای سیار واکسیناسیون به منازل افراد ناتوان در تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۰۳۸۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا زالی گفت: با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون زمینه دسترسی آسان شهروندان به واکسن فراهم شده، اما برخی افراد هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده‌اند.

وی با عنوان این مطلب که از جمعیت ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان تهران تقریباً حدود ۷۰ درصد آنان دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، افزود: روزانه حدود ۷۰ درصد مراجعان به مراکز ما دوز اول و ۳۰ درصد نیز دوز دوم را دریافت می‌کنند.

زالی از راه اندازی واحد‌های سیار واکسیناسیون برای افراد ناتوان در تهران خبر داد و گفت: افراد ناتوان که قادر به مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیستند می‌توانند به سامانه vaccine.sbmu.ac.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های سیار بر اساس زمان بندی به درب منزل این افراد برای واکسیناسیون اعزام خواهند شد.

زالی افزود: افرادی که به دلیل بیماری، ناتوانی، نداشتن همراه و…، نمی‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند پس از ثبت اطلاعات در سامانه، پیامکی را دریافت خواهند کرد و پس از طی مراحل در زمان بندی مقرر واحد‌های سیار برای تزریق واکسن به نشانی این افراد اعزام خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها