امام‌ جمعه ایلام بر لزوم سرعت بخشیدن به روند حل مشکلات و توسعه استان ایلام تاکید کرد و گفت: ساماندهی مدیریت استان اولویت دولت سیزدهم باشد
کد خبر: ۱۳۴۰۳۷۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام وبه نقل از خبرگزاری مهر ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: به نمایندگی از مردم استان ایلام از حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم و وزرای همراه در استان ایلام که چهارمین سفر استانی خود را به ایلام اختصاص دادند، تقدیر می‌کنم.

وی گفت: این سفری متفاوت از سفرهای رئیس جمهورهای گذشته بود، سفری کم هزینه و به دور از تشریفات و بدون نصب پلاکارد خوش آمد گویی به دستور ایشان بود، این درسی است برای مسئولان محترم که سفرهای خود برای خوش آمدگویی از بیت المال برای سفر آنها هزینه نشود.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: رئیس جمهور در این سفر با دلسوزی تمام مشکلات مردم را رصد کردند، در دیدار ایشان با مردم حاشیه شهر که یک مجموعه چهار هزار نفری بود و از امکانات برخوردار نبود و جزو خدمات شهری نبود، بین مردم آمد و دستورات خوبی صادر کردند و اشک از چشم ایشان جاری شد.

کریمی تبار اضافه کرد: از ریاست محترم جمهوری درخواست می‌شود یکی از اولویت‌های اصلی ایشان، ساماندهی مدیریت کشور متناسب با شعارهایی که داده‌اند باشد و امید است که شایسته‌ترین افراد را برای مدیریت استان انتخاب کنند که روند حل مشکلات و توسعه استان به سرعت پیش برود.

وی با اشاره به ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی تصریح کرد: این روز به حافظان امنیت تبریک عرض می‌کنیم و گرامی می‌داریم، امسال از پذیرایی زوار اربعین حسینی محروم شدیم، تعداد محدودی از موکب ها توفیق پیدا کردند در خدمت زوار باشند، از این عزیزان که از استان ایلام و استان‌های دیگر تشریف آوردند و زائران را تکریم کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه ایلام با اشاره به درگذشت علامه حسن زاده آملی، ابراز کرد: ایشان از مفاخر زمان بود و جایگزین شدن چنین فردی سال‌ها و قرن‌ها زمان نیاز دارد، ایشان از جایگاه علمی و عرفانی والایی برخوردار بودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها