آغاز خداحافظی با یک اسطوره

آئودی TT هریتیج ادیشن رونمایی شد (+عکس)

آئودی یکی از اولین خودروسازانی بود که برنامه‌های داده و Wi-Fi را وارد اتومبیل‌ها کرد و دست از ابتکارات بر نمی دارد.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، آئودی A ۴ Allroad ۲۰۲۲ یک استیشن کاملا لوکس جمع و جور با ارتفاع مناسب از زمین به نظر می‌رسد که دارای کابین بسیار مجلل، هندلینگ فوق العاده، طراحی زیبا و امکانات فنی فراوان است که می‌توان حتی از آن به عنوان یک خودروی شاسی بلند یاد کرد.

تمام مدل های A ۴ Allroad دارای سیستم چهار چرخ محرک Quattro هستند که موتور توربوشارژ و چهار چرخ متحرک استاندارد آن قدرت و قابلیت زیادی را فراهم می‌کند در حالی که فضای داخلی آن فضای سخاوتمندانه‌ای را برای سرنشینان و بار‌ها فراهم می‌کند.

A۴ به طرز ماهرانه‌ای هم روحیه ورزشی دارد و در عین حال برای لوکس سواران مناسب است. مانند دیگر مدل‌های آئودی، کابین A۴ دارای صفحه نمایش‌های دیجیتالی از جمله پشت آمپری دیجیتالی Virtual Cockpit است و رقبایی مانند جنسیس G۷۰ و مرسدس بنز کلاس C دارد .

مدل میان رده Premium Plus نسبت به مدل پایه Premium با ویژگی‌های استاندارد اضافی که خریداران لوکس ترجیح می‌دهند، کمی ارتقا یافته است، مانند صفحه نمایش خنک کننده خلبان مجازی آئودی، کروز کنترل تطبیقی​​، کمکی برای حفظ مسیر، ورود بدون کلید، سنسور‌های پارک جلو و عقب، سنسور‌های عقب و جلو، پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم، چراغ‌های جلو LED، آینه‌های جانبی تاشو برقی و صندلی حافظه برای راننده؛ همچنین بسته آب و هوای سرد با تشک‌های کف در تمام آب و هوا، صندلی‌های عقب گرم شده و فرمان گرم شده اضافه شده است.

آئودی A۴ را در دو قدرت ۴۰ و ۴۵ ارائه می‌دهد؛ هر دو از یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با سیستم ترکیبی ۱۲ ولت هیبریدی و چهار چرخ محرک استفاده می‌کنند.

۴۰ با ۲۰۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند در حالی که ۴۵ ، ۲۶۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. اگرچه ما دوست داریم یک گیربکس شش سرعته دستی باشد، اما یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک تنها گیربکس است.

A۴، ۴۵ با سرعت ۴.۸ ثانیه با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند و دنده اتوماتیک آن به سرعت و هموار تغییر می کند.

همانطور که برای یک اتومبیل لوکس مناسب است، Allroad به صورت استاندارد با روفرشی چرمی، صندلی‌های جلوی قابل تنظیم نیرو، سانروف پانوراما و سیستم کنترل اتوماتیک سه منطقه‌ای ارائه می‌شود. از داخل و خارج از رقبایی مانند واگن کلاس E و Outback کوچکتر است.

کابین A۴ با ظاهر مدرن، عملکردی فوق العاده دارد و البته در آن مواد با کیفیت بالا و ویژگی‌های فناوری به راحتی در دسترس هستند.

مانند اکثر مدل های آئودی، طراحی داشبورد تمیز و ساده است، اکثر دکمه‌ها و سوئیچ‌های A۴ درست در جایی که می‌خواهید قرار دارند و هنگام استفاده از آن‌ها احساس خوبی خواهید داشت.

ابتکاری جدید در طراحی جدیدترین خودروی آئودی (+عکس)

ابتکاری جدید در طراحی جدیدترین خودروی آئودی (+عکس)

ابتکاری جدید در طراحی جدیدترین خودروی آئودی (+عکس)

ابتکاری جدید در طراحی جدیدترین خودروی آئودی (+عکس)

ابتکاری جدید در طراحی جدیدترین خودروی آئودی (+عکس)

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها