مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد؛

صدور مجوز مطالعات بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت؛

رشد تخلیه و بارگیری کالا

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش تخلیه و بارگیری کالا در مدت شش ماهه سال ۱۴۰۰ در بندر بوشهر خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۹۸۴۹

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: در شش ماه گذشته سال ۱۴۰۰ یک میلیون و ۹۳۶هزار ۲۲۸ تن کالا نفتی و غیر نفتی دربندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که از این میزان یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۰۰ تن مربوط به بخش غیر نفتی و ۶۵۴ هزار ۷۲۸ تن مربوط به بخش نفتی می باشد.
 
ارجمند زاده افزود: در همین مدت حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر ۱۹ هزار و ۷۰۰ TEU  بوده است از این میزان تعداد ۱۵ هزار ۱۵۵ TEUمربوط به کانتینر پر و ۴ هزار و ۵۴۵ TEU مربوط به کانتینر خالی می باشد که رشد ۱۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در بازه زمانی شش ماهه سال  ۱۴۰۰ تعداد شناورهای ورودی به بندر بوشهر یک هزار و ۲۰۸ فروند بوده که از این میزان  تعداد ۲۶۳ فروند مربوط به شناورهای بالای هزارتن و تعداد۹۴۵ فروند مربوط به شناورهای زیر هزار تن می باشد.
 
وی اضافه کرد : همچنین تعداد شناورهای خروجی از بنادر نیز تعداد یک هزار و ۱۰۱ فروند بوده که از این میزان تعداد ۲۱۵ مربوط به شناورهای بالای هزارتن و تعداد ۸۸۶  فروند آن شناورهای زیر هزار تن بوده است.
 
 
ارجمند زاده بیان کرد : در موضوع جابجایی مسافر از بنادر استان نیز حجم جابجایی مسافر در شش ماه گذشته سال ۱۴۰۰  تعداد ۳۹ هزار ۱۱۵ نفر بوده که از این تعداد ۱۹ هزار ۴۰۹ نفر  مربوط به مسافران ورودی و تعداد ۱۹ هزار ۷۰۶ نفر مسافران خروجی بوده است.
 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها