جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه فرصت‌ها واقعا کم است گفت: تا چشم برهم بزنیم زمان کار کردن پایان می‌یابد بنابراین هر لحظه را باید غنیمت شمرد.
کد خبر: ۱۳۳۹۸۱۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی فدوی که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس مهمان شورای شهر تهران است، افزود: شورای شهر ششم که انقلابی است و شهردار تهران هم که رزمنده و جانباز و بسیار قبراق است باید خیلی اقدامات در شهر را سریع انجام دهند.

وی با بیان اینکه گفته می‌شود از کل عبادات، ۹ تای آن خدمت به مردم است اضافه کرد: باید عواملی که باعث تعلل در خدمت به مردم می‌شود، کنار گذاشته شود، در گذشته می‌گفتند خیلی از کار‌ها نمی‌شود، اما هم اکنون کار‌ها خود به خود انجام می‌شود و در همین مدت کوتاه با تلاش، کار‌های بزرگی انجام شده است این درحالیست که در گذشته می‌گفتند، نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود دارد و باید برای خدمت به مردم از آن‌ها استفاده کرد.

سردار فدوی به دفاع مقدس و تلاش‌های رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: چه کسی فکر می‌کرد که رزمندگان در برابر همه عالم و خبائث پیروز شوند. آن زمان خودشان می‌گفتند ۸۴ کشور در جنگ با ایران بودند، اما با مقاومت و ایستادگی ظفر ایجاد شد. این نتیجه عملگرایی رزمندگان و فرماندهان بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها