یک پیشکسوت دفاع مقدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ادبیات رزمندگان دفاع مقدس، خدایی بودن بود و هشت سال دفاع مقدس را با الگوگیری از ادبیات انقلاب اسلامی پیروز شدیم.
یک پیشکسوت دفاع مقدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ادبیات رزمندگان دفاع مقدس، خدایی بودن بود و هشت سال دفاع مقدس را با الگوگیری از ادبیات انقلاب اسلامی پیروز شدیم.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۵۱

  به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،  یک پیشکسوت دفاع مقدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ادبیات رزمندگان دفاع مقدس، خدایی بودن بود و هشت سال دفاع مقدس را با الگوگیری از ادبیات انقلاب اسلامی پیروز شدیم.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "سردار رحیم نوعی اقدام" روز یک‍شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نشستی با کارکنان این اداره کل اظهارداشت: انقلاب اسلامی را با ادبیات عاشورا، هشت سال دفاع مقدس را با ادبیات انقلاب اسلامی و مقاومت را با ادبیات هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه امروز به برکت دفاع مقدس، قهرمانی‌ ها و خون شهدا جمهوری اسلامی ایران عزتمند است،ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به جرات می ‌تواند ادعا کند در منطقه‌‌ای کردن دفاع و دمیدن روح مقاومت دست برتر دارد.

این همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پشتیبان حزب الله است و دفاع از کیان و تمامیت ارضی سوریه را مشی اسلامی و عقیدتی خود می داند.

سردار نوعی‌اقدم خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که در محور مقاومت، غلبه ما بر دشمن به واسطه ایمان، اعتقاد و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری بوده که دارای اراده الهی است.

وی در پایان با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسوولیم، افزود: حاج قاسم سلیمانی قهرمان خدایی و مرد اخلاص و اخلاق بود و امروز اگر می خواهیم راه حاج قاسم را طی کنیم باید کارمان خالص و خدایی باشد و آن را فقط با خدا معامله کنیم.

بازدید از نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان دو شهید گمنام آرمیده در بندر شهید رجایی از دیگر برنامه های پنجمین روز از هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت و بسیج و امورایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بود.


اداره کل بنادرو دریانوردی هرمزگان در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۵ شهید جاویدالاثر را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها