به مناسبت هفته دفاع مقدس، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و مدافعان سلامت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
به مناسبت هفته دفاع مقدس، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و مدافعان سلامت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۴۸


 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،به مناسبت هفته دفاع مقدس، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و مدافعان سلامت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.


علی صالحی همچنین با حضور در بخش های بستری بیماران کرونایی گفت: مجاهدت مدافعان سلامت در برابر ویروس کرونا تداعی‌گر ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.


وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمان اظهار داشت: از تلاش و جدیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صمیمانه تشکر می کنم.


رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با تأکید بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، یادآور شد: ایثارگری مدافعان سلامت جلوه ای از پایداری و مقاومت ملت غیور ایران و در امتداد فرهنگ دفاع مقدس است که به همگان نشان داد به برکت خون شهدای والامقام ، راه رزمندگان اسلام از دفاع مقدس تا دفاع از سلامت مردم، همچنان ادامه دارد.


این مقام قضایی خاطر نشان کرد: رسالت و تعهد سنگین کادر درمان، پزشکان و پرستاران شریف و دلسوز در قبال سلامت جامعه موجب شده است این عزیزان به تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری «سلام اللّه علیها»، جلوه‌های بی بدیلی از نوعدوستی و خدمت را به منصه ظهور برسانند که شایسته تقدیر است.


علی صالحی با تأکید بر اینکه دادگستری کل استان هرمزگان در حیطه مسئولیت‌های قانونی خود از هیچ تلاشی برای همراهی و همیاری با مدافعان سلامت فروگذار نخواهد شد اظهار داشت: با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، از مطالبات قانونی کادر درمان حمایت می کنیم.


وی در ادامه، ترخیص سریع اقلام ضروری حوزه بهداشت و درمان از جمله محموله‌های بزرگ دارو و سرم از گمرکات و بنادر و تحویل آن‌ها به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را یکی از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور حمایت از کادر درمان و مدافعان سلامت برشمرد.


گفتنی است، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این بازدید، با تقدیم لوح سپاس از ایثار و مجاهدت کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت و فعالان عرصه مقابله با کرونا تجلیل کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها