تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای نخستین بار به جام ملت های آسیا صعود کرد ؛

کنفدراسیون فوتبال آسیا: «زهره کودایی»؛ قهرمان ملت ایران

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال واکنش جالبی به صعود فوتبال زنان به جام ملت‌ها داشته که یک اتفاق عجیب و غیرمنتظره به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۳۹۶۰۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، فراهم آوردن امکانات مناسب از جمله در اختیار قرار دادن مرکز ملی فوتبال، پرواز اختصاصی به تاشکند و فرم مناسب از جمله حمایت‌هایی بود که فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتبال زنان ایران انجام داد و این حمایت‌ها در نوع خود بی‌سابقه بود؛ البته که دختران ایران هم با صعود به جام ملت‌ها، بهترین پاسخ ممکن را به زحمات انجام شده از سوی فدراسیون دادند.

اما نکته عجیب و جالب‌توجه، سکوت مسئولان فدراسیون فوتبال در قبال صعود تاریخی تیم فوتبال زنان است؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم که سوگوار پدر خود است و عدم صدور پیام تبریک او، چندان اتفاق عجیبی نیست و البته که به جای عزیزی‌خادم، شب گذشته حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پیام تبریکی را برای دختران تاریخ‌ساز فوتبال ایران صادر کرد.

در این بین اما سکوت نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال به این اتفاق تاریخی در نوع خود عجیب است؛ چرا که شهره موسوی معمولاً با مصاحبه‌های خود در برهه‌های مختلف نسبت به رخدادهای تیم ملی فوتبال زنان واکنش نشان می‌داد اما حالا و در مهم‌ترین اتفاق رخ داده در مورد تیم ملی فوتبال زنان، نایب رئیس زنان فدراسیون سکوت اختیار کرده است.

 

او با گذشت قریب به یک روز پس از تاریخ‌سازی فوتبال زنان ایران و رسیدن به جام ملت‌های آسیا، به انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود اکتفا کرد و سایت فدراسیون فوتبال هم حتی این مسئله را پوشش نداد تا نگاه‌ها به واکنش عجیب و غیرمنتظره نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال جلب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها