معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

دغدغه اصلی درگیر نشدن پیک بعدی کرونا است

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه تمام تلاش و برنامه با هدف کنترل موج بعدی بیماری است، گفت: دغدغه مجموعه ارکان تصمیم‌گیر بر این است که دچار پیک بعدی بیماری در کشور نشویم.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۹۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، حسین ذوالفقاری در هشتاد و یکمین جلسه این کمیته که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه خوشبختانه با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون سراسری در کشور روند فوتی‌ها و مبتلایان به بیماری کرونا در کشور کاهش جدی پیدا کرده است، گفت: همین روند مدیریت بیماری باید با دو مولفه رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و همراهی مردم در مساله واکسیناسیون تا مهار کامل این بیماری تداوم داشته باشد.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات در کشور گفت: باید با روش‌های اقناعی این موضوع در سطح جامعه تبیین شود که افزایش سفر و مسافرت‌ها باعث گسترش بیماری می‌شود و برای همین با توجه به روند مناسب مدیریت بیماری کرونا در کشور، نباید تعطیلات پیش رو به محلی برای افزایش بیماری در کشور تبدیل شود. ژ

معاون وزیر کشور ادامه داد: باید با همان خط رنگ بندی شهر‌ها که سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است؛ اجازه ورود مسافرین به شهر‌های قرمز و نارنجی داده نشود.

ذوالفقاری درباره مراسم معنوی اربعین و ۲۸ ماه صفر اظهار کرد: مبنای برگزاری مراسم و عزاداری‌ها پروتکل‌های مصوب ایام ماه محرم است و در این خصوص ستاد‌های استانی مدیریت بیماری کرونا در چارچوب همان پروتکل‌ها نسبت به مدیریت بیماری اهتمام داشته باشند.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر این موضوع که تمام تلاش و برنامه با هدف کنترل موج بعدی بیماری است، تصریح کرد: دغدغه مجموعه ارکان تصمیم گیر بر این است که دچار پیک بعدی بیماری در کشور نشویم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها