معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی اربعین

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی اربعین در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۴۸۲

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان «با پای دل، همگام با زوار پیاده اربعین» با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، معاونت فرهنگی دستگاه های اجرایی و مجموعه های مردمی در حال برگزاری است.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در این مسابقه سوالاتی از کتاب سفرنامه اربعیـن تالیف آیت‌الله صفایی بوشهری با عنوان «با کاروان تا ماه من» طراحی شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل آن را از طریق آدرس : https://b2n.ir/karbain دریافت کنند.
حجت‌الاسلام قادری آخرین مهلت برای شرکت در این مسابقه را روز اربعین اعلام کرد و اضافه کرد: برای شرکت در این مسابقه کافیست به ترتیب: کلمه اربعین، شماره گزینه‌های صحیح پرسش‌ها را به صورت یک عدد چهار رقمی از چپ به راست و نام و نام خانوادگی شرکت کننده را به سامانه پیامکی 50001040665522 ارسال کنند.
وی ابراز داشت: این کتاب دربرگیرنده 3 بخش است که بخش اول شامل ویژگی‌های زیارت اربعین، اجر و ثواب زیارت و تاریخ و آثار زیارت اربعین، بخش دوم شامل مقدمات سفر و بخش سوم شامل سفرنامه پیاده‌روی اربعین سال 98 آیت‌الله صفایی بوشهری است که با قلمی ادبی به رشته تحریر درآورده است.
گفتنی است، کتاب «با کاروان تا ماه من» در شمارگان 3500 نسخه، در قطع رقعی و در 96 صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار، ناشر چاپ آثار آیت‌الله صفایی بوشهری به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها