زمان زیادی را در ترافیک شهرهای بزرگ صرف می‌کنید؟ دفعات رفت‌وآمد شما به مقاصد مختلف شهر و محله، زیاد است؟ از سوار شدن روی موتورسیکلت‌های بزرگ واهمه دارید؟ دنبال وسیله نقلیه‌ای مناسب برای طی مسافت‌هایی بین محل کار و بازار یا محل کار و خانه هستید؟
کد خبر: ۱۳۳۹۳۴۵
اسکوتر ستا 125؛ محصولی تمام‌عیار از برند ایتالیایی بنللی

زمان زیادی را در ترافیک شهرهای بزرگ صرف می‌کنید؟ دفعات رفت‌وآمد شما به مقاصد مختلف شهر و محله، زیاد است؟ از سوار شدن روی موتورسیکلت‌های بزرگ واهمه دارید؟ دنبال وسیله نقلیه‌ای مناسب برای طی مسافت‌هایی بین محل کار و بازار یا محل کار و خانه هستید؟ اسکوتر بنللی مدل Seta 125 گزینه‌ای عالی برای شما است. در این مطلب با این موتورسیکلت مناسب برای سفرهای درون شهری و مسافت‌های کوتاه جاده‌ای آشنا می‌شویم.
 
اسکوتر بنللی مدل Seta 125 | موتورسیکلتی خاطره‌انگیز با تغییرات جدیدی در ظاهر

معرفی اسکوتر بنللی Seta 125

اسکوتر Seta 125 یکی از بهترین اسکوترهای بنزینی معرفی شده توسط برند نامدار و ایتالیایی بنللی است. این موتور توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد، نماینده انحصاری محصولات بنللی در ایران به بازار موتورسیکلت و اسکوتر کشور معرفی و ارائه شده است.

طراحی موتورسیکلت بنللی مدل Seta 125 برگرفته از سبکی است که دهه 60 میلادی در اروپا ترند شد و تا امروز نمادی خاطره‌انگیز و پرتکرار در نوع خود بوده است. در طراحی این موتورسیکلت همچنین از ایده‌هایی برای مدرن‌سازی استفاده شده و نتیجه این اقدامات، موتورسیکلتی زیبا، پرطرفدار با کارایی فوق‌العاده است. همچنین در سری جدید تولید اسکوتر Seta 125 تغییراتی در ظاهر آن داده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ زین و برچسب‌ها اشاره کرد.
اسکوتر بنللی مدل Seta 125 | موتورسیکلتی خاطره‌انگیز با تغییرات جدیدی در ظاهر

مشخصات فنی موتورسیکلت Seta 125

اسکوتر Seta 125 در کلاس خود اسکوتری قدرتمند با ایمنی و کارکرد بسیار عالی است. این کارایی نتیجه عملکرد موتوری چهارزمانه با حجم 125 سی‌سی است. بسیاری افراد تصور می‌کنند اسکوترها بسیار کند هستند؛ ستا 125 خلاف این تصور را در عمل با رساندن سرعت به 100 کیلومتر در ساعت نشان می‌دهد. حداکثر قدرت موتور ستا 125، شش کیلووات در 7500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن، 8.4 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه است. برخی از مشخصات فنی دیگر این موتور را با هم مرور می‌کنیم:

·         سیستم سوخت: EFI

·         کنترل سوخت: MPFI

·         احتراق: الکترونیکی

·         استارتر: الکترونیکی

·         سیستم خنک‌کننده: هواخنک

·         جعبه دنده: CVT

·         نوع انتقال: تسمه‌ای

·         نوع کلاچ: اتوماتیک

·         ترمز جلو: دیسکی

·         ترمز عقب: کاسه‌ای

·         سیستم کمک فنر جلو: تلسکوپی

·         سیستم کمک فنر عقب: تلسکوپی

·         وزن خشک: 115 کیلوگرم

·         طول: 1840 میلی متر

·         عرض: 690 میلی متر

·         ارتفاع: 1150 میلی متر

·         فاصله دو محور: 1250 میلی متر

·         ظرفیت باک بنزین: 5 لیتر

·         حداکثر بارگیری: 185 کیلوگرم
 
مزایای خرید اسکوتر بنللی Seta 125

خرید اسکوتر بنللی مدل ستا 125 به معنای خرید موتورسیکلتی از برندی نامدار در سطح جهانی است. برند بنللی دومین برند قدیمی فعال در عرصه تولید موتورسیکلت در کشور ایتالیا با قدمتی در حدود 110 سال است. از سوی دیگر این موتور توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد، تنها نماینده رسمی و اختصاصی بنللی در ایران به شما ارائه می‌شود که خود، یکی از برترین تولیدکنندگان موتورسیکلت و واردکنندگان قطعات و مونتاژ کننده موتورهای بنللی است. بنابراین با خرید این مدل، از خدمات برتر نمایندگی‌های نیکران موتور در تمامی استان‌های کشور برخوردار خواهید شد.

یادگیری موتورسواری با اسکوتر بنللی مدل ستا 125 به دلیل برخورداری از استارتر الکتریکی و عدم نیاز به تعویض دنده به‌خاطر برخورداری از سیستم کلاچ اتوماتیک، بسیار آسان است. طراحی این موتور با ارتفاع کم‌تر از موتورسیکلت‌های کلاس‌های دیگر و حفاظت بیشتر از پاهای شما باعث شده است تا بتوانید بالاترین میزان ایمنی ممکن را در موتورسواری تجربه کنید.

طراحی موتورسیکلت بنللی ستا 125 به‌گونه‌ای است که میزان مصرف سوخت آن نسبت به موتورسیکلت‌های کلاس‌های دیگر بسیار کمتر است. همه این‌ ویژگی‌ها وقتی در کنار قدرت و سرعت بالای این موتور قرار می‌گیرند، بنللی Seta 125 را به موتورسیکلتی کم‌نظیر با قیمتی باورنکردنی مبدل می‌کنند.
 
اسکوتر بنللی مدل Seta 125 | موتورسیکلتی خاطره‌انگیز با تغییرات جدیدی در ظاهر
خرید اسکوتر زیبای بنللی مدل Seta 125

اسکوترها یکی از رایج‌ترین وسایل نقلیه موتوری در جهان هستند. شاید تصور آن هم سخت باشد که برخی برندها به‌تنهایی در یک یا دو مدل اسکوتر خود توانسته‌اند به آمار فروش جهانی بیش از 100 میلیون دست پیدا کند که نشان از استقبال عمومی از این محصولات و کارایی آن‌ها در دنیای امروز دارد.

اسکوترهای بنللی ستا 125 از برترین انواع اسکوترها با استانداردهای اروپایی و سبک طراحی برتر و زیبای ایتالیایی هستند. شرکت نیکران موتور شرایطی بسیار عالی را برای فروش این اسکوترها در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات فروش اقساطی اشاره کرد. اگر مایل به خرید این محصول هستید می‌توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه اینترنتی نیکران موتور در سایت این شرکت مراحل ثبت سفارش و پرداخت را انجام دهید. همچنین در صفحه موتورسیکلت ستا 125 کاتالوگ محصول و فایل شرایط گارانتی آن را دانلود کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها