رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ززندیه

مسابقان فرهنگی هنری در روستای صدرآباد زرندیه برگزارشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد: 

برگزاری 55 برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با گرامیداشت اغاز هفته دفاع مقدس از برگزاری 55 برنامه فرهنگی؛هنری و دینی با محوریت دفاع مقدس در سطح استان کرمان از سوی این اداره کل و ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۳۹۱۸۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدرضاعلیزاده،افزود:نهادینه کردن فرهنگ مقاومت،ایثار و شهادت در سطح جامعه راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی امروز ماست و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تحقق این امر مهم است.

علیزاده تصریح کرد:پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کرمان به نوعی محوریت برنامه های این چنین در کشور را عهده دار است ومکتب و مزار این شهیدسرافراز،نقطه آغاز و شروع بسیاری از برنامه ها با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در کشور است .

وی گفت:به سهم خودمان تلاش داریم تا با اجرای برنامه های متنوع در این زمینه،فرهنگ مقاومت،ایثار و شهادت و جانفشانی رزمندگان در دروان هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان منتقل نماییم .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد:برپایی مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی،برگزاری کارگاه آموزشی شعر دفاع مقدس،اجرای محفل شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت،اکران فیلم های دفاع مقدس،برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع دفاع مقدس از برنامه های هفته دفاع مقدس است .

علیزاده،دیدار با هنرمندان ایثارگر،دیدار با خانواده شهدا،غبار روبی گلزار شهدای،اهدای کتاب و مشارکت در برنامه های ستادی هفته دفاع مقدس را از سایر  برنامه های شاخص در این هفته ذکر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها