سازمان امنیت فدرال روسیه از متلاشی شدن یک کانون تروریست‌های بین‌المللی در منطقه اورال روسیه و دستگیری ۱۵ تروریست عضو این کانون خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۱۲۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه گزارش کرد: ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه در جریان سه رشته عملیات در استان سوردلوفسک ۱۵ تروریست را بازداشت کردند.

سازمان امنیت فدرال روسیه با اعلام اینکه این افراد اعضای یک گروه تروریستی بین‌المللی هستند، خاطرنشان کرد، این کانون تروریستی با مراکز تروریست‌ها در منطقه خاورمیانه ارتباط داشت.

همه اعضای این گروه تروریستی از اتباع کشور‌های آسیای مرکزی هستند و برخی از آن‌ها به تبلیغ ایده‌های افراط گرایانه می‌پرداختند.

از تروریست‌ها سه کیلوگرم ماده منفجره و تعدادی کتاب و نشریه افراط گرایان بدست آمده و در این رابطه پرونده کیفری گشوده شده است.

روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرده است که پنج تن از اعضای این کانون تروریستی در روسیه حبس خواهند شد و قرار است بقیه اخراج شده و به کشور‌های خود منتقل شوند.

در روسیه با تروریست‌ها مبارزه بی امان می‌شود و در سال‌های اخیر ده‌ها نفر از اعضای گروه‌های تروریستی در این کشور توسط سازمان‌های امنیثی کشته یا دستگیر شده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها