تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای نخستین بار به جام ملت های آسیا صعود کرد ؛

کنفدراسیون فوتبال آسیا: «زهره کودایی»؛ قهرمان ملت ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: میراثی از گذشته برای ما باقی مانده که اگر برابر اردن به تساوی برسیم ، تیمی که در رنکینگ بالاترست به جام ملتهای آسیا صعود خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۳۹۰۲۶

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر بنگلادش، شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگوی تلفنی با مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان عملکرد بازیکنان و کادر فنی را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا در بازی برابر اردن نیز نتیجه مطلوب به دست آید و تیم ملی بتواند به مسابقات جام ملت‌های آسیا بانوان صعود کند.

وی خطاب به ایراندوست گفت: نتیجه برای ما مهم است، اما در اولویت نیست. فوتبال بانوان بعد از دوسال احیا شده و به رنکینگ بازگشته است.

در ادامه ایراندوست، ضمن تشکر بابت تماس و حمایت عزیزی خادم و امکاناتی که در اختیار بانوان قرار گرفته گفت: نگاه شما به فوتبال بانوان سبب دلگرمی بزرگ ما شده و از بابت تمام حمایت‌هایی که از جانب شما صورت گرفت، سپاسگزارم. میراثی از گذشته برای ما باقی مانده که اگر برابر اردن به تساوی برسیم و شرایط هر دو تیم برابر باشد، تیمی که در رنکینگ بالاترست به جام ملتهای آسیا صعود خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اما کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را در بازی برابر اردن انجام می دهند تا بتوانیم جواب اعتماد فدراسیون فوتبال را با پیروزی و راهیابی به جام ملتهای آسیا 2022 هند بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها