نویسنده و تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «افرا» گفت: دغدغه زیست محیطی «افرا» نظر من را به خود جلب کرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، مجید مولایی درباره ایده سریال «افرا» به خبرگزاری صدا و سیما گفت: اواخر ساخت سریال بانوی عمارت پیشنهاد چند طرح به من شد. یکی از این طرح‌ها دغدغه محیط زیست داشت. من این طرح را دوست داشتم، اما شرطی گذاشتم که اجازه دهند خودم این طرح را به فیلمنامه تبدیل کنم و این خواسته من پذیرفته شد.

وی ادامه داد: من به همراه دو فیلمنامه نویس جوان این طرح را پخته‌تر کردیم و فیلمنامه کار را نوشتیم. سیر حرکت قصه و تولید فیلمنامه با دعوت از دو دوستی که کار فیلمنامه انجام داده بودند اتفاق افتاد. سعی کردیم در عین اینکه یک قصه جذاب و خانوادگی داشته باشیم به گوشه‌ای از ایثار و دغدغه‌های محیط بانان بپردازیم.

آقای مولایی درباره سختی‌های تولید این کار گفت: بیشتر بخش اجرایی کار بر عهده آقای دارابی بود و کار به لحاظ تولید کار سختی به حساب می‌آمد.

وی درباره بازخورد‌هایی که از مخاطبان "افرا" گرفته است، افزود: همه سریال‌ها معمولا تعدادی نقد مثبت و منفی دارد. تنها نقدی که زیاد به من انعکاس داده شد تلخی داستان بود. به نظرم هر حرف تاثیرگذاری تلخ است و حرف تلخ تاثیر بیشتری روی مخاطب می‌گذارد، اما بسیاری گفتند قصه خوبی است و توانسته جای خود را میان مخاطبان باز کند.

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی این شب‌ها حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
مهدی سلطانی سروستانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری و مینا وحید از بازیگران اصلی این سریال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها