4 متهم به قتل برای دومین بار محاکمه شدند

قتل و نابینایی‌، پایان کری‌ خوانی اینستاگرامی

مردی که درجریان دعوای خیابانی فردی را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده‌ بود بعداز شش سال درزندان اعدام شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۶۹۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، جوان اعدامی متهم‌ بود هیجدهم بهمن سال 94‌ درجریان درگیری خیابانی دریکی از محله‌های جنوب تهران‌ فردی را با ضربه‌ های چاقو کشته و همراه او را نیز زخمی کرده است. او بعد از چند روز فرار بازداشت شد.

متهم بعد از اعتراف راهی زندان رجایی‌شهر کرج شد‌. مرد زندانی مدتی بعد در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد‌.

ابتدا مادر مقتول برای قاتل درخواست قصاص کرد‌. سپس تعدادی از شاهدان در محل حاضر شدند‌ و متهم را به عنوان عامل جنایت معرفی کردند.

‌یکی از شاهدان ماجرا گفت‌: عامل جنایت چندی‌ قبل‌ با برادر مقتول دعوا و درگیری داشت و با هم کتک‌کاری کرده بودند. همین باعث کینه متهم‌ شده و در پی انتقام بود. آن شب دوستمان‌ از سر مزار پدرش بازگشته و به خانه‌شان رفت‌ ‌که متهم پرونده در حالی که دو چاقو دستش بود‌ به او حمله کرد. او بابت‌ دعوایی که میان او و برادر مقتول پیش آمده بود‌ هنوز از این خانواده‌ کینه داشت که به همین دلیل با ضربه‌های‌ چاقو وی را زخمی کرد و متواری شد و بعد هم دوستمان فوت کرد.

عامل جنایت هم گفت: من و برادر مقتول با هم دعوایمان شده بود که او‌ مرا مقصر می‌دانست و‌ از برادرش حمایت می‌کرد. آن شب‌ ‌چون با من قرار دعوا گذاشته بود‌، به محل درگیری رفتم. دو چاقو داشتم که‌ او یکی از چاقوهایم را برداشت و به من ضربه‌هایی زد که زخمی شدم. می‌خواست مرابه قتل برساند که برای دفاع از خودم به او ضربه‌هایی زدم و فکر نمی‌کردم فوت کند.

در پایان قضات دادگاه حکم به قصاص متهم و حبس و پرداخت دیه بابت‌ زخمی کردن فرد دیگری در این دعوا دادند‌ که‌ این حکم‌ در شعبه 31 دیوان عالی کشور تائید و به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران‌ ارسال شد‌. با گذشت حدود شش سال او نتوانست رضایت مادر مقتول را بگیرد و چند روز پیش در زندان‌ کرج اعدام شد.‌

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها