درخواست قربانی اسید‌پاشی از رئیس قوه قضاییه

روز آزادی زن اسیدپاش، روز قتل من است (+عکس)

دختر 28 ساله که قربانی اسید‌پاشی شده بود‌، وقتی فهمید عروس اسیدپاش ‌در یک‌قدمی آزادی است از رئیس قوه قضاییه‌ خواست تا او را آزاد نکنند در غیر این صورت او و خانواده‌اش کشته می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۳۸۶۹۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، این دختر 28 ساله ‌به نام فاطمه، بیست و چهارم آبان سال 95 وقتی‌ مهمان خانه برادرش در محله افسریه تهران ‌بود از سوی عروس خانواده هدف اسید‌پاشی قرار گرفت و بینایی چشم چپ خود و زیبایی‌اش را از دست داد.

در ادامه متهم به نام ‌«الهام» بازداشت و درجلسات بازپرسی و دادگاه مدعی شد مرد غریبه‌ای وارد خانه‌شان شده و مرتکب این اسیدپاشی شده است.

دختر اسیدپاش پس از محاکمه در دادگاه کیفری ‌به 10 سال حبس و پرداخت دیه محکوم و پرونده ‌او به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد‌.

قربانی اسیدپاشی‌ دیروز وقتی فهمید قرار است زن اسیدپاش با قرار وثیقه 500 میلیونی آزاد شود، نزد سرپرست دادسرای جنایی تهران رفت و خواستار جلوگیری از آزادی این زن شد.‌

او پس از طرح درخواستش به خبرنگاران گفت‌: زمان اسیدپاشی 23 سال داشتم و تازه نامزد کرده بودم. رابطه خوبی هم با عروسمان داشتم. البته او‌ به ارتباط من با خانواده نامزدم و هدیه‌هایی که ‌برایم ‌می‌آوردند حسادت می‌کرد. پس از این اسیدپاشی نامزدم ترکم کرد و ضربه سخت روحی به من وارد شد. ‌بیش از 30 عمل‌ جراحی انجام دادم. هزینه هر عمل 50 میلیون تومان ‌می‌شد که خانواده‌ام به سختی آن را تامین کردند و هنوز 10 عمل دیگر مانده ‌است. در این مدت خانواده متهم یکبار هم برای عیادت نیامدند.

وی ادامه داد‌: متهم در دادگاه به 10 سال حبس و پرداخت دیه یک میلیارد و 200‌ ‌میلیون تومانی محکوم شده بود که یک ریال آن را هم نپرداخت‌.

او چند بار تهدید کرد روز آزادی‌اش از زندان‌، روز قتل من و اعضای خانواده‌ام است. به همین خاطر می‌ترسم او آزاد شود. از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم جلوی آزادی این زن را بگیرد.

روز آزادی زن اسیدپاش، روز قتل من است (+عکس)

روز آزادی زن اسیدپاش، روز قتل من است (+عکس)

 

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها